AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Går på p-pillen yasminelle og rimelig rett etter (30 min til 1 t) at jeg tok pillen fikk jeg diare. I vedlegget står det at om man får kraftig diare etter man har tatt pillen, så bør man ta en ny. Så hva er egentlig kraftig diare? Jeg vil nødig ta to, heller..
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Går på p-pillen yasminelle og rimelig rett etter (30 min til 1 t) at jeg tok pillen fikk jeg diare. I vedlegget står det at om man får kraftig diare etter man har tatt pillen, så bør man ta en ny. Så hva er egentlig kraftig diare? Jeg vil nødig ta to, heller.. Er ikke pillen fortsatt i magesekken, da? Eller er jeg helt på jordet? :gjeiper:
jie-jie Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Kraftig diare er vel når du omtrent tisser avføring. Det skal være mye før pillen kommer seg ut. Den tar seg raskt opp i kroppen, så jeg tror ikke du har noe å være redd for. Er du usikker ville jeg ha tatt pillene som vanlig og brukt kondom/la være å ha sex i 8 dager. Jeg går også på yasminelle. Endret 1. juni 2012 av jie-jie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå