Gå til innhold

Hvor LENGE har dere sex??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg mener.. Hele tiden ser vi på tv og hører overalt om at folk har sex i flere timer og langt utover natten.. Har dere det?? Når jeg og min hunkydunky har sex varer det i alt mellom et kvarter (en kjappis) og tre kvarter. Jeg får litt prestasjonsangst jeg da, når jeg hører om alle disse wonder-loverne som holder det gående til laaaangt på natt..!12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

gurimalla,

kaller du et kvarter en "kjappis"?

Etter å ha vært samboere ett år og sammen i snart fire, så har jeg merket meg at varigheten blir kortere og kortere... og det er altså hans "feil", dvs. han kommer tidligere og tidligere. (Kanskje jeg blir stadig mer sexy og uimotståelig også??)

Sist gang vi hadde sex anstrengte han seg VIRKELIG for å holde på litt lenger enn normalt. Da holdt vi på et kvarter. Ja, jeg vil veldig gjerne ha mer... og den tiden jeg nevner her er samleiet, dvs. uten forspillet. (Der er jeg heldig og får mye).

Mens vi dreiv på som utholdende dyr i begynnelsen, er vi nå nede i en normal samleievarighet på noe mellom 5 og 10 minutter vil jeg tro.

Det er for kort. Vi jobber med det.

hilsen kvinne (31)

Skrevet

Jeg mener altså fra starten av forspillet til siste åndedrag av sexen.. Hvor lenge?12

Skrevet

Vanligvis: 60 minutter +/- et kvarter (med foreplay)

Kan holde på i mange timer av og til, men ikke i hverdagen.

I begynnelsen kan man jo heller si at det var 60 min av døgnet som ikke gikk med til kos og sex, men så ivrige er vi ikke lenger icon_smile.gif (har vært sammen i 4 år)

Hvor lenge selve samleiet varer derimot, skulle jeg gjerne likt å visst, og har hatt lyst til å finne det ut i flere år -men jeg glemmer å ta tiden hver gang! Man mister jo helt tidssansen, så jeg aner ikke om det er snakk om 5, 10 eller 15 minutter (eller noe annet for den saks skyld). Har også spurt min kjære hva han tror, men han vet heller ikke.

Gjest Haugtussa
Skrevet

Min kjære er gardist, så når han er hjemme på perm, er det snakk om få minutter den første gangen! Han bare må ha meg *tjihi*

Ellers varierer det, den første gangen i løpet av ei natt varer det kanskje i 10 minutter hvis jeg skal tippe. 2/3 gangen kan vi holde på i en time. Doven morrasex er også deilig og langvarende icon_biggrin.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

hehe Ada,

du har helt rett; man mister tidssansen. Grunnen til at jeg ovenfor skrev at samleiet pleier å vare mellom 5-10 minutter, det er ikke fordi jeg prøvde å ta tiden.

Men vi har en vaskemaskin med display der antall minutter til vasken er ferdig, vises. En gang nylig vi hadde sex, så var jeg på badet før vi startet og rett etterpå - mens det altså gikk en vask. Og fikk helt sjokk over at klokka bare viste en forskjell på 10 minutter. MAKAN! Det hadde jeg aldri gjettet. (Det var altså mye kortere enn jeg hadde ville gjettet på). Etter det må jeg innrømme at jeg ser på klokka hvis jeg husker det, hehe. icon_smile.gif

Inklusive forspill? Hmmm... kommer mye an på hva jeg vil ha. Av og til vil jeg ha ham med en gang, og da sier det seg selv at det ikke blir mer enn 10-15 minutter. Når jeg vil ha/ trenger mye oppvarming eller jeg/ vi føler for en langsom kombioppvarming med mye god pillow-talking i tillegg, da kan seansene strekke seg utover til halvannen time (men da er det ikke bare sex vi driver med, selv om vi kanskje vet at vi vil ende der).

hilsen kvinne (31)

Skrevet

Det varierer, kan ikke si at vi ser på klokka, men sånn rundt et kvarter til rundt en time... alt etter som...12

Gjest sexysadie
Skrevet

ALT IFRA ETT PAR MINUTTET TIL HELE NATTEN.D KOMMER AN PÅ FORMEN HANS!

Skrevet

Tre kvarter til halvannen time tenker jeg, sjelden kortere, og kjappiser ? Aldri.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Forspill 2 min, samleie 3 min og etterspillet er at han snorker.

Dritlei

Skrevet

Med forspill: Alt fra 2 min til 2 timer.

Bare samleie: Tja... tror det er sjelden vi holder på mer enn 20 min.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Er tiden viktig selv når det gjelder sex da? Har aldri tenkt på det - men det kan vel variere fra fem minutter til flere timer. Alt ettersom. Ellers synes jeg vi er alt for opptatt av tid i de fleste sammenhenger, klokken får hvile når man har sex synes jeg. Det er da ingen konkurranse heller? Det er viktig at begge har det bra og blir tilfredsstilt i det store og hele. Ikke hvor lang tid det tar.

Skrevet

...Tja interssant debatt!!. Men feil forum. He he. Nå vet jge hvorfor jeg aldri er innom sex og samliv forumene icon_smile.gif 12

Gjest Anonymous
Skrevet

hadde senest sex igår med min mann og vi holdt på i fem timer!

Skrevet

Da må jeg jo spørre... Hva er hemmeligheten med dere som driver på så lenge?!

(JA, jeg er litt misunnelig..)12

Gjest Janna
Skrevet

Hmmm, jeg er også litt misunnelig icon_smile.gif

Vår rekord er på 1 time (inkl. forspill ute av huset...)

Vanligvis går det sånn:

Sitter i sofaen. Et par skrå blikk. "vil du knulle?" "jaaaaa!" Inn på soverommet (ny sofa, vil ikke ha flekker), av med klærne. Litt slikking og sutting osv, og så inn-ut-inn-ut... pffft! Ferdig.

Aner ikke tidsaspektet her- men det kan da umulig ta mer enn 5-7 min.

Jeg liker kjappiser, har nesten ikke opplevd annet ser jeg icon_smile.gif (når jeg leser hvor lenge dere andre står på...)12

Skrevet

Blir nesten litt glad jeg.. Hihi!

Men jeg vil gjerne vite hemmeligheten bak en fem-timers-økt!!12

Skrevet

Det er da ingen hemmelighet Sandy. Det er jo bare å bestemme seg for å kose lenge før man "gyver løs". Eller å ta opp tråden igjen etter en liten pause. Jeg tror ikke det er noen menn som kan ha aktivt samleie i timesvis. Da må han nesten ha problemer med potensen?? Eller noe i den dur. Men forspillet varer jo så lenge partene vil at det skal vare, ikke sant?? Det er jo ikke noe om å klare eller ikke. Og det er slett ingen hemmelighet icon_smile.gif Og hvis man har en viril mann som er "klar" gang på gang på gang på gang på gang på gang, så er det jo slett ikke noe problem å holde på natten gjennom. icon_lol.gif Noe mer du lurte på da? icon_lol.gif12

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Et spørsmål fra en mann i denne sammenhengen:

Jeg har ikke problemer med å holde ut en stund, men som oftest er det samboer(og tidligere samboere) som ikke "orker" mer fordi de blir såre etc etter ca 10-20 minutter aktivt samleie.

Så nå lurer jeg på om det er vanlig for jenter å kunne "holde ut" i en time og mer?

Jeg har begynt å mistenke at enten så er jeg elendig i senga eller så har det med at jeg er velutstyrt(ikke ekstremt, men en del over gjennomsnittet i tykkelse)

Hva tror dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...