AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Ja det lurer jeg på! Gjerne dere som har tatt ganske nylig (siste 1-2 år)
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Jeg byttet ut mine implantater og tok i tillegg brystløft for bare 2 dager siden. Dette kom på 27.000, men jeg har gjort det i utlandet. Da jeg for 4-5 år siden opererte inn implantater i Norge, betalte jeg 30.000. De fleste klinikker har prisliste ute på nettsidene, så du kan jo titte der
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Jeg byttet ut mine implantater og tok i tillegg brystløft for bare 2 dager siden. Dette kom på 27.000, men jeg har gjort det i utlandet. Da jeg for 4-5 år siden opererte inn implantater i Norge, betalte jeg 30.000. De fleste klinikker har prisliste ute på nettsidene, så du kan jo titte der takk for svar. har dessverre erfart at de prisene som er oppgitt der bare er "fra" priser og det koster alltid myyye mer. var på time på en klinikk der det stod fra 27 000 og han sa det kom på 40 000.. TS
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 La inn silikon implantater i fjor ved Nobel Clinic,det kostet 28 000,- akkurat som det sto på prislisten.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 La inn silikon implantater i fjor ved Nobel Clinic,det kostet 28 000,- akkurat som det sto på prislisten. ok:) håper jeg finner en sånn plass også. TS
LoveMessage Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Jeg opererte hos Stokkan i Trondheim for ca 1 mnd siden, om man kun skal ha silikon så er det vel bare en pris som gjelder, -den som står på prislisten! Jeg ga i alle fall 30500kr for mine "fordeler", og det var verdt "evry dollar"! Er så fornøyd med puppene mine at jeg skulle ønske jeg kunne gå rundt toppløs hjemme!! Mannen er også fornøyd. Men jeg har aldri hatt pupper jeg da :o)
tessa3 Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Jeg byttet ut mine implantater og tok i tillegg brystløft for bare 2 dager siden. Dette kom på 27.000, men jeg har gjort det i utlandet. Da jeg for 4-5 år siden opererte inn implantater i Norge, betalte jeg 30.000. De fleste klinikker har prisliste ute på nettsidene, så du kan jo titte der Hvor i utlandet da? Har tenkt mye på å gjøre det i utlandet..
Gjest Gjest1 Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 Hvor i utlandet da? Har tenkt mye på å gjøre det i utlandet.. Her gjorde jeg dette. Kom hjem derfra i dag og er så fornøyd. Ble overrasket over hvor grundig og profesjonelt det var der nede. Før de opererer deg tar de blodprøver, urinprøve, EKG, lytter på lunger og i tillegg ultralyd av puppene. Alltid. Og så får du sove over en natt på sykehuset etter operasjonen, så de kan holde øye med deg (og smertestillende intravenøst over natten, fantastisk hehe). Etter en natt på sykehus, bor du på hotell resten av oppholdet, og er på kontroll hos kirurgen før du reiser hjem. Du får også en kontaktperson som er tilgjengelig hele døgnet imens du er der nede, og som sørger for å kjøre deg mellom klinikk og hotell, og som gjerne handler for deg om du trenger noe. De har også sjåfører som kjører deg fra flyplass til hotell og omvendt. Alt dette fulgte med i prisen på operasjon (bytte av implantater + brystløft) som var 27.000. Hotellet betaler du selv da, tror det kom på ca. 3000,- for meg for en uke. Men husk for all del å ta med deg noen som kan hjelpe deg på hotellet etter operasjonen, dersom du velger utlandet. Min erfaring er at det er vanskelig å være mutters alene når en bruker nærmere en halvtime på å komme seg ut av senga og har veldig vondt Kirurgen som opererte meg var utrolig dyktig! En veldig behagelig person som fikk meg til å føle meg trygg og hørt. Kan ikke sammenliknes med de kirurgene jeg har vært i kontakt med i Norge. Kan kanskje virke som jeg overdriver, men det gjør jeg altså ikke. Kommer til å bruke Budapestklinikken også i fremtiden, f.eks. ved tannbehandling, noe som er DYRT i Norge. Jeg var på konsultasjon hos en av klinikkene i Norge før jeg reiste avgårde. Der fikk jeg beskjed om at det ikke var noe å gjøre med meg egentlig, og at det ikke ville hjelpe med brystløft heller. Vel, nå har puppene mine gått fra å være noen deformerte kantete klumper, til perfekte om jeg skal si det selv!
Gjest Nuppdupp Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Her gjorde jeg dette. Kom hjem derfra i dag og er så fornøyd. Ble overrasket over hvor grundig og profesjonelt det var der nede. Før de opererer deg tar de blodprøver, urinprøve, EKG, lytter på lunger og i tillegg ultralyd av puppene. Alltid. Og så får du sove over en natt på sykehuset etter operasjonen, så de kan holde øye med deg (og smertestillende intravenøst over natten, fantastisk hehe). Etter en natt på sykehus, bor du på hotell resten av oppholdet, og er på kontroll hos kirurgen før du reiser hjem. Du får også en kontaktperson som er tilgjengelig hele døgnet imens du er der nede, og som sørger for å kjøre deg mellom klinikk og hotell, og som gjerne handler for deg om du trenger noe. De har også sjåfører som kjører deg fra flyplass til hotell og omvendt. Alt dette fulgte med i prisen på operasjon (bytte av implantater + brystløft) som var 27.000. Hotellet betaler du selv da, tror det kom på ca. 3000,- for meg for en uke. Men husk for all del å ta med deg noen som kan hjelpe deg på hotellet etter operasjonen, dersom du velger utlandet. Min erfaring er at det er vanskelig å være mutters alene når en bruker nærmere en halvtime på å komme seg ut av senga og har veldig vondt Kirurgen som opererte meg var utrolig dyktig! En veldig behagelig person som fikk meg til å føle meg trygg og hørt. Kan ikke sammenliknes med de kirurgene jeg har vært i kontakt med i Norge. Kan kanskje virke som jeg overdriver, men det gjør jeg altså ikke. Kommer til å bruke Budapestklinikken også i fremtiden, f.eks. ved tannbehandling, noe som er DYRT i Norge. Jeg var på konsultasjon hos en av klinikkene i Norge før jeg reiste avgårde. Der fikk jeg beskjed om at det ikke var noe å gjøre med meg egentlig, og at det ikke ville hjelpe med brystløft heller. Vel, nå har puppene mine gått fra å være noen deformerte kantete klumper, til perfekte om jeg skal si det selv! Ser ikke noe om det på siden Kunne tenkt meg å dra til utlandet når jeg skal fikse tennene.
Gjest Gjest1 Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 Ser ikke noe om det på siden Kunne tenkt meg å dra til utlandet når jeg skal fikse tennene. Ah, HER kan du velge det
LoveMessage Skrevet 6. juni 2012 #13 Skrevet 6. juni 2012 Personlig hadde jeg aldri turt å reist til utlandet for å gjøre noe sånn, sikkert en del flinke, men mange uproffe som bare er ute etter pengene dine også! Og så står du jo så mye svakere om det skulle oppstå komplikasjoner!?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #15 Skrevet 6. juni 2012 TS her. Takk for flere svar. Har fått time til operasjon nå, skal betale 37900 kr. Det er for anatomiske innlegg under muskelen.
FrøkenC Skrevet 6. juni 2012 #16 Skrevet 6. juni 2012 TS her. Takk for flere svar. Har fått time til operasjon nå, skal betale 37900 kr. Det er for anatomiske innlegg under muskelen. Jeg tok silikon i fjor, og betalte 27 000 Der var prisen den samme uansett størrelse. Jeg tok runde proteser i moderat profil, over brystmuskelen. Hvilken klinikk skal du til? 37 900 er det dyreste jeg har hørt hittil når det gjelder silikon. Men masse lykke til, håper du blir fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #17 Skrevet 6. juni 2012 Jeg tok silikon i fjor, og betalte 27 000 Der var prisen den samme uansett størrelse. Jeg tok runde proteser i moderat profil, over brystmuskelen. Hvilken klinikk skal du til? 37 900 er det dyreste jeg har hørt hittil når det gjelder silikon. Men masse lykke til, håper du blir fornøyd! Takk:) ja runde og over muskel er billigere. men det passer ikke på min kropp. den første klinikken jeg var på kosta det 39500 kr, så jeg må nok bare regne med det.. TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå