Gå til innhold

Menn som bruker penisring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva syntes dere om bruk av penisring i senga? Er det turnoff og indikerer dårlig ereksjon eller et spennende tilskudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok stusset om en type hadde brukt penisring første gangen - men ellers er det et artig innslag i ny og ne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker. Aldri vært borti penisring. Vi har en som fulgte med i en sex-lek pakke vi kjøpte en gang, men den er aldri tatt i bruk.

Er funksjonen kun for å forlenge ereksjon, eller er det deilig for mannen å bruke i tillegg? Sliter liksom ikke noe med ereksjonen men kunne vært gøy å prøve hvis det er digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penisring med vibrator er skikkelig bra - spesielt for jenta;-)

Jeg oppfordrer min mann til det stadig vekk....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd med og uten vib , køllen står mer på spreng , blir mer intenst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nok stusset litt første gangen ja, men litt sånn etterhvert så hadde jeg synes det var helt fint - spesielt hvis den vibrerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det sammen med typen min jeg. Han sier at det er sykt digg med den, føler mye mer. Skjønner ikke hvorfor det skulle være turnoff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det sammen med typen min jeg. Han sier at det er sykt digg med den, føler mye mer. Skjønner ikke hvorfor det skulle være turnoff.

Kom det noe annet ekstrautstyr da du kjøpte typen din? Solgte de damer samme sted, og har du en nett-adresse?

:gjeiper: Sorry, kunne ikke dy meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...