AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Hei! Vi skal to uker til Kreta nå i sommer, i Chania-området. Det jeg lurer på er om det er trygt som kvinne å ta joggeturer alene? Vi var i et afrikansk land ifjor, og der ble det frarådt at kvinner var ute alene... Kommer aldri til å få med mannen på joggeturer, og pga en vond rygg så er jeg avhengig av å trene i løpet av de to ukene...... Ikke treningsrom på hotellet, så det er ikke en mulighet. Kunne kanskje ha lagt inn noen svømmeøkter hvis det ikke er helt trygt å jogge ute.....
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Vet ikke. Kanskje noe av interesse her: http://www.lonelyplanet.com/thorntree/thread.jspa?threadID=2204373
muffineline Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Folket på kreta er Veldig fredelig og hyggelig så jeg tror ikke det er et stort problem, men man bør jo alltid holde seg unna mørke gater hvor det ikke er folk uansett hvor man er.
Gjest Seajewel Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Ikke noe problemer. Leste om en kvinne som ble voldtatt på stranda i Alanya, men det er Tyrkia ikke Hellas. Fredelige folk og null problemer med å gå på stranda tidlig på morgenen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Ts her; Takk for svar:-) Da blir joggesko og treningstøy med i kofferten! Har vært flere ganger på Kreta tidligere, men da har det vært treningsrom på hotellet, så jeg har tatt ei morgenøkt der, men nå skal vi på et hotell uten treningsrom....(og mannen min nekter at jeg skal ta med håndmanualer i kofferten....... )
Tyah Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Null problemer. Har vært i Chania 2 ganger før og skal tilbake i år. Menneskene der nede er så rolige og hyggelige at om du tar deg en joggetur på morgenkvisten så tror ikke jeg det skal være noe problem
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 ÅÅÅ herlige Chania:-) Jeg har vært der 6 ganger,er helt begeistra. Grekerne er rolige og herlige mennesker...det er ingen problemer av noe slag syns jeg. Du kan være helt trygg og kose deg med joggeturene. God tur:-) 1
MissStiles Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 Ja du kan jogge alene som jente på kreta. De er veldig hyggelige og fredelige.
Anglofil Skrevet 3. juni 2012 #9 Skrevet 3. juni 2012 Enig, ikke et problem å jogge alene der. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå