Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #1 Skrevet 3. februar 2004 Vi skal til New York . Har kjøpt reisehåndbøker, men det er de "personlige" tipsene som ofte er de beste. Har DU noen? Hva bør jeg se, hvor må jeg spise, shopping (spesielt sko og mammaklær!) Etc. ALLE tips mottas med takk 8) Andre ting vi bør vite? ps: ikke vært der før men vet om noen attraksjoner som er must.
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #2 Skrevet 5. februar 2004 Det som er et must utenom å se frihetsgudinnen, empire state building, central park og ground zero er: Grennwich village hvor det er kjempe koselig, med masse koselige kafeer, restauranter og mange butikker. En veldig liten og koselig kafe er Tea and Symphany... To engelske veninner som eier og driver det, det er kanskje 10 bord bare og kjempe god mat!! I Soho så kryr det av all slags butikker, billige, dyre, second hand osv...Stor Victoria Secret butikk der!! Little Italy anbefaler jeg for å gp ut og spise om kvelden, mange restauranter der. Anbefaler også å kjøpe metro kort til de dagene du er der, for man tar "suben" mye. Den er enkel og oversiktlig. Ellers så er det en del store shopping sentere ved Cenral Park. Guggenheim museumet og Metropolitan museum of Art anbefales også av museumer.. Det var det jeg kom på i farten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå