Gå til innhold

Treg mage

Gjest *Paige

Anbefalte innlegg

Gjest *Paige

Ja, nå er altså saken slik. I morgen reiser jeg på kurs og drar hjemmefra halv to. Jeg er ikke hjemme igjen før mandag formiddag. Problemet er at jeg har skikkelig treg mage, på grensen til forstoppelse, og ubehag på grunn av det. Er det noe jeg kan gjøre som vil sette ting litt i gang uten å gjøre meg avhengig av å ha toalett i umiddelbar nærhet (so to speak)? Jeg jobber mellom ett og halv ni i dag, og får ikke ordnet noe da.

Forslag? Jeg har laget meg havregrøt til frokost, og tenkte å stoppe innom butikken eller apoteket på vei til jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svisker, sviskejuice (i babyhylla), Fiberrik (knekkebrød), linfrø som du legger i vann en stund før du har de i yoghurt, tørket aprikos, sterk kaffe. De fleste av disse får du på kveldsåpne butikker. Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Paige

Jeg har knuste linfrø hjemme, de kan jeg jo bruke! :-) må de også ligge I vann først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker.. jeg har bare lært at de skal ligge i vann. Men det er hele frø og kanskje for at de skal bli lettere fordøyd..? :) Knuste kan du sikkert bare ha i yoghurten, eller blande i noe du drikker. Kan tenke meg tørre linfrø er litt kjipe å få ned.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Paige

Da skal jeg gå meg en powerwalk når jeg kommer hjem, og spise yoghurt med linfrø til kveldsmat! :-) Tusen takk for tips! Magen min er som regel I orden, og da er det ikke så greit å vitehva som faktisk virker. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...