Gjest Bella90 Skrevet 1. juni 2012 #1 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg tenker å begynne med lappen snart men jeg aner ikke hvilken kjøreskole jeg skal velge. Så jeg lurer på hvilken kjøreskole her i Trondheim som er å annbefale? Eller om det er noen jeg burde styre unna. Er det store prisforskjeller på de forskjellige kjøreskolene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 3. juni 2012 #2 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg var veldig fornøyd med Gjevik trafikkskole. De henter deg når du skal ha time, og de ansatte er veldig hyggelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella90 Skrevet 4. juni 2012 #3 Del Skrevet 4. juni 2012 Vet du noe om hvordan priser og sånt er der i forhold til hos andre kjøreskoler her i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkepote Skrevet 4. juni 2012 #4 Del Skrevet 4. juni 2012 Ja, jeg vil også anbefale Gjevik Trafikkskole! De er heller ikke noe dyrere enn andre så vidt jeg vet, og jeg tror det blir billigere hos de uansett. Ting man kan øve på hjemme, "tvinger" de deg ikke til å betale timer for at de skal vise deg. De bruker heller ikke å dra ut tiden, osv osv. Du får MYE for pengene. Hyggelige og flinke lærere! Morsomme er de også. Han jeg har er iallefall veldig tålmodig og flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 4. juni 2012 #5 Del Skrevet 4. juni 2012 Veldig fornøyd med Heimdal trafikkskole:) Var ikke noe "kjøpepress", kjørelæreren synes jeg var flink til å kjøre og var klar for oppkjøring raskt. Tror generelt ikke det er særlig store prisforskjeller på de forskjellige skolene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå