Gå til innhold

Best med penis eller fingrer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann,

Jeg har bare hatt sex én gang. Jeg kom ikke med en gang, holdt ut i en fem minutter, kanskje. Jeg tror jeg kunne vart lengre, men jeg hadde det travelt (ikke unskyldning, hehe). Uansett, jeg har følt at jeg har klart å tilfredstille kjæresten min med fingrene mine ganske bra. Hun når eg punkt der hun skjelver med hele kroppen, puster tungt esv. Rett og slett en orgasme. Jeg bare håper jeg vil bli i stand til å gjøre det med penis - jeg var ikke i nærheten den gangen vi låg sammen.

Så, noen triks? Jeg føler jeg har mer kontroll med fingrene. Jeg kan liksom bevege dei inni der, ikke bare gå inn og ut.

Så, noen som vil hjelpe en stakkar på 20 år som vil tilfredstille kjæresten i senga? :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I starten av forspillet liker jeg fingrene best, men etter en stund liker jeg best penisen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Penis er helt klart best! Når dere har sex så kan du bruke fingrene dine på klitoris :) Men jeg sier ikke nei takk til fingrer heller!

Skrevet

Nå er ikke jeg ekspert på det tekniske her ettersom jeg ikke har noen penis, så dette er kun basert på erfaring som jente. :P

Penis er best for min del, og det er også mye du kan gjøre med den - som å variere i tempo og rotere hoftene. Når jeg har ligget med gutter som lar ryggen styre inn og ut-bevegelsen så kjenner jeg dem nesten ikke, men hoftene er mye deiligere. Du kan jo også fingre henne som forspill og stimulere klitoris under samleie, eller bytte stillinger og la henne ha styringen. Lykke til :)

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Ja takk, begge deler :) Både fingre og penis er deilig! Gjerne fingre først, deretter penis.. og penis+fingre på klitoris er jo himmelen! :D

Virker som du er på god vei med å tilfredsstille henne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...