Gå til innhold

Ensom, og singel, alltid vært

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TS, dette skjønner jeg ikke noe av. Det er ganske mange som er alene, men som faktisk burde hatt masse venner og damer ut ifra personlighet og utseende, men de tar jo aldri initiativ. Du ser jo ut som om du tar en mye initiativ, går på utesteder og har ons.

Ble også litt usikker når du skrev at du alltid er alene, for det stemmer vel ikke? Du har ikke kjæreste, men du har venner.

Hm, her jeg bor har jeg blitt kjent med fire-fem stykker.. men, det er alltid jeg som ringer, tar kontakt, prøver å ikke mase,men bare.."Hei skal vi finne på noe i dag?", "opptatt i helgen, stikke å grille eller slappe av i parken..?" men... ofte, ringer folk aldri opp igjen, eller de er opptatte med andre, seg og sine, så man ikke blir inkludert, men det respekterer jeg.. folk har seg og sine, jeg er bare nyinnflyttet, så forventer ingenting. Som i dag... jeg vet ikke om jeg skal dra til mine foreldre.. (igjen).. eller være her, alene, i helgen.. forsøke å være hjemme, eller gå ut en tur senere i kveld... Ingen som ringer å spør, "du, bli med ut i dag/vi chiller hjemme og ser en film da vel".. men *-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om folk omtaler deg som snill, grei og en god gutt, og du likevel er alene ligger det nok på deg selv.. hvor ofte tar DU initiativet til og finne på ting? inviterer DU folk hjem til deg på vors? nach? ut for og finne på noe?

Åpner du deg for noen mennesker i det hele tatt?!

Feierer du bursdagen til dine venner? Har du gjort noe mot noen for og vise at du faktisk setter pris på og ha de i livet ditt?

Ja, det ligger på meg ja.. jeg også tenker "..hvem ellers skulle det ligge på.."

Jeg sier "Du, bli med å finne på noe, lage mat, ta en øl, gå i parken", dessuten, det er ikke så lett å åpne seg for mennesker, om man ikke kjenner de, enn bare i jobb situasjon.. noen ganger blir det litt slik, med de man har en viss kjemi med, enten det er gutt/jente, at jeg kanskje forsøker å si mest mulig, på kortest mulig tid.. bare for å forsøke å vise at jeg er interessant, og for at vi kan ha noe snakke om neste gang.. forsøker å passe på å ikke mase/holde igjen personen, veldig bevisst på det.. Om jeg drar hjem dit jeg er fra, så spør jeg jo, "skal vi møtees, er du opptatt/vil du gjøre noe i dag?"... En jente ville vel eks. gi blomster til en venn, mens en gutt... gir vel ikke noe i den forstand... litt mer som en klapp på skulderen og, "Heisann, takk for sist, hva skjer?" Hva gjør du, for å vise venner at du setter pris på de? Noen av de jeg kjenner har jeg ikke snakket med på lenge, og jeg tenker at, når man ringer de fem ganger i løpet av året, og de ingen ganger, så synes jeg det er en fin måte å vise at man bryr seg om, ikke bare det... viktigere å vise at man Husker på andre..

Gjest test123
Skrevet (endret)

Hm, her jeg bor har jeg blitt kjent med fire-fem stykker.. men, det er alltid jeg som ringer, tar kontakt, prøver å ikke mase,men bare.."Hei skal vi finne på noe i dag?", "opptatt i helgen, stikke å grille eller slappe av i parken..?" men... ofte, ringer folk aldri opp igjen, eller de er opptatte med andre, seg og sine, så man ikke blir inkludert, men det respekterer jeg.. folk har seg og sine, jeg er bare nyinnflyttet, så forventer ingenting. Som i dag... jeg vet ikke om jeg skal dra til mine foreldre.. (igjen).. eller være her, alene, i helgen.. forsøke å være hjemme, eller gå ut en tur senere i kveld... Ingen som ringer å spør, "du, bli med ut i dag/vi chiller hjemme og ser en film da vel".. men *-)

Er ikke jente så det blir nok ikke oss to, men jeg er i hvertfall med på en joggetur eller noe. Tror det er det mest safe når man ikke kjenner hverandre og kanskje ikke har noe å snakke om.

24 år gammel

Endret av test123
Skrevet

Det har vært mange fine svar, og tilbakemeldinger, tips/råd, kommentarer, fra alle. Jeg vet at ting ikke snur seg over natten. Nå skal jeg ut, i oslo, men ting kan forandre seg etterhvert (håper jeg). Det hadde vært koslig om folk fortsatte å skrive her, da kan det også hjelpe andre som evt. er i samme situasjon.

I tillegg hadde det vært veldig hyggelig å høre deres erfaringer ang. singellivet/forhold, utfordringer i livet o.l. som det jeg snakket om. Tusen takk. Skal si ifra hvordan det har gått i kveld.

Ha en fin kveld alle sammen!

(For de som vil, ja jeg glemt eå postesom anonym et sted, så kan de jo se noen av mine andre innlegg) Derfor poster jeg ikke anonym nå. Takk, igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...