AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Hei! Håper noen her inne kan hjelpe meg, hvis ikke vil jeg starte med å si at jeg har bestilt legetime, men den er det noen uker til dessverre. Jeg har vært i utlandet i ca et halvår, nærmere bestemt Sør-Afrika. Der ble jeg matforgiftet, men fikk medisin for dette. Ble dessverre ikke bra, så hadde store problemer i over 2 mnd der med diare. Imodium ble brukt i akutte tilfeller, og jeg brukte også avføringstabletter(kjøpt uten resept i Norge) noen dager senere da jeg IKKE fikk til å gå på do og hadde skikkelig vondt. Har vært hjemme i flere uker nå, men sliter fortsatt med magen. I Afrika på etterkontroll etter matforgiftningen fastslo de at jeg hadde laktoseintoleranse. Har kutta ut melk/melkeprodukter, men det har ikke blitt bedre. Nå er det verst om morgenen, kan sitte på do flere timer før jobb. Er ikke diarekonsistens(ekkelt, I know), det verste er at det gjør så jævlig vondt. Mensensmerter x 10 hver morgen. Jeg som elsker frokost greier ikke lenger å spise om morgenen. Jeg har også gått opp utrolig mye i vekt, ca 20 kg, selv om jeg trener moderat 5 ganger i uka og spiser ca 1600 kcal per dag. Har veldig mye hodepine, spesielt om jeg har sukkersug og ikke spiser sukker. Kviser og svære blemmer i hodebunnen er et annet problem som jeg har fått etter dette. Er også veldig slapp, må sove flere timer på dagen for å fungere. Selv om jeg sover 8-9 timer hver natt. Har noen vært borti noe lignende før? Jeg høres helt psycho ut føler jeg selv, men jeg kan virkelig ikke gå rundt slikt mer. Kanskje det er glutenallergi? Jeg har virkelig ingen peiling, skal som sagt til legen, men hadde vært greit med erfaringer, tips og råd fram til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå