AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=VXySHddZNRk Hva syns dere om denne videoen? Jeg kommer aldri forstå hvorfor folk bruker extensions, har superbleket hår og oransje hud, er det virkelig så tiltrekkende? Utrolig harry i mine øyne. Da jeg så videoen tenkte jeg faktisk at jeg ikke vi leve på denne planeten lenger... 1
Gjest kittycat Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Det er egentlig bare utrolig hvor god selvtillit folk kan ha når de shower off sånn. Skulle ønske hun visste hvor mange som syns hun er turn-off. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Det er egentlig bare utrolig hvor god selvtillit folk kan ha når de shower off sånn. Skulle ønske hun visste hvor mange som syns hun er turn-off. Ignorance is bliss
Gjest Raindrops Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Det er egentlig bare utrolig hvor god selvtillit folk kan ha når de shower off sånn. Skulle ønske hun visste hvor mange som syns hun er turn-off. Hvorfor det? Sangen er noe av det verste jeg har hørt, men hvis Iselin vil stå å shake rumpa med all verdens selvtillit så må hun gjerne gjøre det for min del. 3
Djungelvrål Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Vi kan disse de så lenge vi gidder, men sannheten er at slike jenter får utrolig mye oppmerksomhet av menn i alle aldre. Slik er det bare.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Vi kan disse de så lenge vi gidder, men sannheten er at slike jenter får utrolig mye oppmerksomhet av menn i alle aldre. Slik er det bare. De får oppmerksomhet fra unge kåte gutter og menn som er litt spesielle.
Gjest Herr Heftig Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 What has been heard cannot be unheard. Personlig tenner jeg på disse trekkene hos jenter, fordi jeg av en eller annen (høyst forklarlig) grunn forbinder dette emd enkel tilgang til godsakene. Kjærestemateriale er det derimot ikke snakk om.
Gjest Gorgonzola Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 Så lenge unge kvinner strekker seg etter/drømmer om/beundrer Paradise deltakere, fotballfruer og rosabloggere er det mer enn greit å ikke tilhøre den gruppa som drømmer om unge kvinner......
Gjest Starlit Skrevet 31. mai 2012 #11 Skrevet 31. mai 2012 All pr. er god pr. :] Blir vel eget program for henne snart, på lik linje med Linni Meister..
Gjest Herr Heftig Skrevet 31. mai 2012 #13 Skrevet 31. mai 2012 Funker det, sitter og runker nå! Med eller uten lyd?
Greenlight Skrevet 1. juni 2012 #15 Skrevet 1. juni 2012 Kjenner jeg dør litt inni meg...Blir litt deprimert, og mister troen på menneskeheten på en og samme tid. Det er så usexy, så...så...så lavmål^^ Det er så dårlig(nå tror jeg jo ikke at de faktisk har prøvd å lage en bra sang+video heller da, men det er så ubrukelig elendig at jeg ikke fatter at de har orket å bruke penger på det^^) Det er godt man kan velge selv hva man vil høre på:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå