Gå til innhold

Reiseforsikring!

Fremhevede innlegg

Gjest Dolphina
Skrevet

Hvor har du reiseforsikring?

Hva koster den?

Hva dekker den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hvis du bestiller sydenreise for eksempel, over nett, så har du avhukingsmulighet for reiseforsikring dersom du ikke har dette fra.. da kand ufå det for den turen du skal på. og koster litt avhengig av om det er enkelt perso,ungdom eller samboer men det liggerpå rundt 300 for ti dager ca.. du ar også avbestillingsbmulighet

ellers vet jeg at noen har forsikring via if sparebanken osv... slå opp på disse sidene så finner du noe:)

Skrevet

Har helårs familie-reiseforsikring fra Europeiske. Koster 1200 i året, men da er vi forsikret alle fem når vi er på reise, vi har avbestillingsforsikring ved sykdom og død, og vi er generelt forsikret med en gang vi går ut døren. Veldig praktisk.

Skrevet

Hvis du betaler mer en halvparten av reisen med visa kort eller kredittkort avhengig av banken så får du automatisk reiseforsikring gjennom kortet. Eller så kan du velge reiseforsikring gjennom reisebyrået du bestiller av, eller en gangs reiseforsikring gjennom forsikringsselskap... Du må shoppe litt rundt, noen er dyre mens andre er billige og de tilbyr så og si det samme.

Skrevet
Hvis du betaler mer en halvparten av reisen med visa kort eller kredittkort avhengig av banken så får du automatisk reiseforsikring gjennom kortet.

Halvparten av reisen ja... Men hva er det?

Selv om du feks. betaler flybilett og leiebil med kort kan hotell etc fort komme på minst like mye, og da har du plutselig ikke forsikring lenger hvis en annen i reisefølget legger ut dette for deg...

En helårs reiseforsikring for en person koster skjelden mer enn 1000 kr, og de aller fleste steder gjelder den da for reiser til/fra fritidsaktiviteter, venner og alt annet også...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har Gjensidige Nor.

Her kan du lese hva den dekker (kortfattet).

http://forsikring.gjensidigenor.no/delta/p...ctx=9282&pp=nor

Full pris er 1140 som inkluderer avbestilling og ulykke. Legg merke til at den også dekker reiser mellom hjem og skole o.l.

Den gjelder forøvring i hele verden i inntil 6 uker.

Jeg har heldigvis aldri hatt bruk for den, så hvordan den er når uhellet først er ute kan jeg ikke svare for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...