Gå til innhold

Hva er din favoritt chips ? :)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snart helg,og da lurer eg på hvilken chips er det dere har som favoritt ? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

maarud så mu'ru.. ikke nødvendigvis elske den, men sånn helt vanlig fra kims el maruud er konge enten i salt, paprika eller salt og pepper ;)

Omg potetstick er damn good

Skrevet

Sørlandschips! I alle smaker.

Har nylig smakt den nye med spareribs-krydder. Fantastisk god!!!!

Skrevet

Den med rømme og pepper, husker ikke om det er maarud eller kims... Men tror de har tatt den vekk nå, finner den ingen steder :(

Ellers er det godt med paprikachips med guacamole, og den med sourcream & onion!

Skrevet

Spiser bare chips hvis jeg får med salt og eddik.

:heks:

Gjest Borghild
Skrevet

Snack Chips og Mexican Fiesta!

Også savner jeg de gode gamle OL-ringene. DE var gode de!

Skrevet

Vanlig salt sørlandschips eller French fries :spise:

• Liker 2
Gjest _La Femme
Skrevet

Potetgull med dill, men de har de jo ikke i Norge. :( Bruker å lage det selv da.

AnonymBruker
Skrevet

-OLW ostepop! :)

-chicken and pommes (maarud-endelig tilbake!)

- french fries paprika

- sombreros

• Liker 2
Skrevet

Sørlandschips, traktorchips, gårdspotetgull, vanlig Kims og Maarud salt og paprika, thai sweet chili, sourcream&onion, baconcrisp, ostepop, popcorn - u name it! Er nok altspisendes ... Men spiser det heldigvis ikke så ofte, da hadde jeg vært ei rund bolle :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noen stor chipsfan.

Men jeg liker salte skruer, superchips, popcorn og ostepop.

AnonymBruker
Skrevet

Spiser bare chips hvis jeg får med salt og eddik.

:heks:

Snakker du om pommesfrites nå? Jeg har hørt en del om at det er godt med eddik på pommesfrites, vet du hvordan man gjør det?

Skrevet

Sørlandschips med creme fraiche, charlottløk og urter. Nam! :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Lays Mexican Pepper and Cream (grønn pose). Nydelig. Ellers liker jeg Sørlandschips veldig godt.

Skrevet

Den med rømme og pepper, husker ikke om det er maarud eller kims... Men tror de har tatt den vekk nå, finner den ingen steder :(

Ellers er det godt med paprikachips med guacamole, og den med sourcream & onion!

Jojojo! De har den, bare i ny pakke. De bruker også å gjemme den helt helt nederst i hyllene. (;

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Sørlandschips! I alle smaker.

Har nylig smakt den nye med spareribs-krydder. Fantastisk god!!!!

Signerer denne, selv on jeg ikke er noen chips fan, er mer glad i opphøgde poteter :P

Skrevet

Potetgull, sant?

Mackie's Mature Cheddar & Onion er min favoritt. Haggis & Cracked Black Pepper og Sea Salt & Vinegar liker jeg også godt, begge fra Mackie's :)

Skrevet

Tror den der nye, nå husker jeg ikke helt hva den heter, men den finnes iallefall i smakene: Spareribs, gressløk og havsalt er gode, så favoritten har blitt den med gressløk. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...