Gjest Crash90 Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 God kveld lurer på om det er noe man kan gjøre mtp det å ha en liten munn jeg tenker da om det går an å utvide munnen hos en kirurg eller noe? noen som har peiling på dette? eventuelt om det finnes noen kremer eller noe som gjør at munnen ser større ut enn den er. Er en 25 år gammel mann og hater munnen min! føler dette er mye verre enn det å feks være overvektig for er du overvektig kan du i det minste slanke deg, med liten munn derimot kan jeg ikke gjøre stort mye.. Munnen påvirker meg daglig hver gang jg snakker tenker jeg på at munnen er så liten det ser bare veldig dumt ut hver gang jg skal snakke, spise osv påvirker selvtilitten min veldig og har problemer bare pga dette.. Dere tenker kanskje at munnen ikke er så liten men jeg føler den er det og når jeg ser rundt meg har alle en normal lengde på munnen. Så har jeg også ganske tørre lepper 24/7 og da blir den jo enda mindre enn den allerede er. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? om det eventuelt finnes noen kirurger som kan hjelpe meg? er nesten sånn at kunne tenkt meg sånn julenisse skjegg sånn at munnen såvidt synes.. Bilde av hvor liten munnen min sånn ca er: http://www.google.no/imgres?q=tiny+mouth&um=1&hl=no&sa=N&biw=1280&bih=575&tbm=isch&tbnid=otPGf3HNgFKUMM:&imgrefurl=http://blog.mirandala.org/&docid=eXN5QSsNuYeTuM&imgurl=http://blog.mirandala.org/wp-content/uploads/blog.mirandala.org/2011/11/mouth.png&w=625&h=657&ei=AcPHT83nBZP44QSGz_3dDg&zoom=1&iact=rc&dur=298&sig=110762806097190892704&page=1&tbnh=111&tbnw=105&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:20,s:0,i:111&tx=73&ty=40 Er sånn i normal tilstand smiler jeg blir den litt bredere..
Gjest badeand1 Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Det med tørre lepper kan du jo gjøre noe med. =) Kjøp Eos leppomade. Fås kjøpt på Apoteket eller Cubus. Litt dyr, men..
Gjest Smash90 Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 ja men føler leppomade bare blir en midlertidig løsning vil ha noe permanent vil ikke liksom være avhengig av å bruke det, så blir det jo så mye verre når man feks går 1 dag uten
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Synes ikke munnen på bildet var så liten egentlig. Den ser normal ut i mine øyne. Folk bekymrer seg for mye rart...
Gjest Smash90 Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 her er et bilde av munnen min forresten: http://i50.tinypic.com/m249u.jpg
Gjest badeand1 Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Jeg syns ikke det så ille ut i det hele tatt jeg altså. =) Ser ut som den passer ansiktet ditt.
Gjest Sjarmen Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 synes du hadde fin fasong på leppene dine jeg. De fleste har noe ved seg selv de misliker(uansett om det faktisk er noe å tenke på eller ikke).
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Hadde heller uroet meg for den urene huden..
Gjest Smash90 Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 men er det altså ingenting jeg kan gjøre for å utvide den litt? for alltid uren hud dagene etter barbering.. veldig sensitiv hud..
OhMickey Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 Synes ikke munnen din var liten i det hele tatt jeg Tror at om du skal gjøre noe med det er det snakk om en relativt omfattende operasjon. Ville glatt latt vær Kjenner flere med lik munn som deg jeg.
Gjest badeand1 Skrevet 31. mai 2012 #11 Skrevet 31. mai 2012 men er det altså ingenting jeg kan gjøre for å utvide den litt? for alltid uren hud dagene etter barbering.. veldig sensitiv hud.. Du kan jo ringe rundt til de som driver med plastisk kirurg. Prøv en annen variasjon av barberingen hvis du ikke tåler det. =)
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #12 Skrevet 31. mai 2012 Har ikek noe svar på spørsmålet ditt, men må bare si at jeg syns du hadde en sensuell og fin munn. 100% ærlig.
Gjest Smash90 Skrevet 31. mai 2012 #13 Skrevet 31. mai 2012 takk for svar, setter pris på det:) googla litt rundt og finner ikke noe om munn utvidning i norge må isåfall til utlande tror jeg.. bruker jo munnen til så mye som å spise, snakke, smile osv og når jeg føler den er så liten ville jeg gjerne ha fått gjort noe med den. Når jeg snakker med ukjente folk blir jeg gjerne litt sjenert og det bare pga munnen..føler meg dum når jeg snakker Jeg trener også veldig mye styrke og er egentlig redd for å legge på meg mer for da vil ansikte også bli litt større og dermed vil munnen se enda mindre ut enn den er. Det som er så rart er at munnen var ganske normal da jeg var yngre i 12-13års alderen
Gjest badeand1 Skrevet 31. mai 2012 #14 Skrevet 31. mai 2012 Skjønner det. :/ Men operasjon er jo en ganske stor risk da. Og jeg har aldri hørt om kirurgi som gjør at man får "større" munn. Men du må jo gjøre det du føler for. Jeg syns du har en fin munn hvertfall.
kråkefjas Skrevet 31. mai 2012 #15 Skrevet 31. mai 2012 googla litt rundt og finner ikke noe om munn utvidning Du kan jo prøve hooke opp med en afrikaner?
Alina X Skrevet 31. mai 2012 #16 Skrevet 31. mai 2012 Du kan jo prøve hooke opp med en afrikaner? hahahaha....epic. men man kan få vondt i kjeven da,de sier så :gjeiper:
tøydokka Skrevet 31. mai 2012 #17 Skrevet 31. mai 2012 Du har en harmonisk og helt normal munn. Dessuten har du pene lepper. Problemet ditt sitter i hodet!
Gjest Smash90 Skrevet 31. mai 2012 #18 Skrevet 31. mai 2012 Skjønner det. :/ Men operasjon er jo en ganske stor risk da. Og jeg har aldri hørt om kirurgi som gjør at man får "større" munn. Men du må jo gjøre det du føler for. Jeg syns du har en fin munn hvertfall. Ja sant det blir det en veldig omfattende operasjon tror jeg at jeg bare skal glemme det plutselig får jeg sånn joker munn eller at dt skjer noe slik at jeg ikke kan smile lenger eller noe. Men ser også at det er en sykdom for mennesker som blir født med utrolig liten munn 1-2cm og at de må opereres slik at de kan få inn mat men det er jo ikke tilfelle mitt. Men takk for at du tok deg tid til å hjelpe til:)
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #19 Skrevet 31. mai 2012 Kanskje en slik tullen asiatisk oppfinnelse kan funker med ekstrem mye bruk. Slik som disse stammedamene som legger ringer rundt halsen. http://4.bp.blogspot.com/_fVIp_-mlj30/SjuWkY_5NYI/AAAAAAAAAD4/shJfg8o2ZYQ/s400/Slim+Mouth+Piece.JPG
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2012 #20 Skrevet 31. mai 2012 Æsj, jeg satt og gledet meg til å fyre av et hint om Blackzilla, men så har kråkefjas allerede tatt den ... buhu! Kanskje to pakker Hubba Bubba?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå