Gå til innhold

Snakking under sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp fått kjærest, og det jeg har merket etter å ha hatt sex et par ganger, er at han snakker ganske mye under sex. Altså, han spør om jeg liker det, om jeg ligger godt, om vi skal skifte stilling o.l, ikke om det f.eks skal være kjøttkaker til middag. :fnise:

Tingen er at han er utrolig god i senga, og gir meg akkurat det jeg vil ha, og dette kan jo kanskje være fordi vi kommuniserer veldig bra. Men han har såvidt hatt sex før han traff meg, så det kan vel kanskje være at han er usikker på om han gjør det riktig?

Snakker dere mye med kjæresten/sengepartneren deres når dere har sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å snakke litt under sex, fordi jeg syns det er koselig og deilig. Han derimot er ikke like interessert i å snakke i senga, men han prøver av og til for min skyld. Derfor blir det ofte litt variert her i gården :sengekos:

Skrevet

Nei, vi snakker ikke. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Med nye partnere blir det litt snakk ja.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja vi snakker om sexuelle ting og dirtye ting ja. Ikke om hva vi skal ha til middag neste dag :gjeiper:

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Vi pleier å avtale hvem som henter i barnehagen!

• Liker 2
Skrevet

Prat i senga ender alltid i frustrasjon her... :sjenert: han prater og jeg får ikke det med meg, er alt for opptatt av andre ting. Når han har hørt "HÆ?!?" og "kan du si det en gang til??" mange nok ganger slutter han :lur:

Skrevet

Jeg har nettopp fått kjærest, og det jeg har merket etter å ha hatt sex et par ganger, er at han snakker ganske mye under sex. Altså, han spør om jeg liker det, om jeg ligger godt, om vi skal skifte stilling o.l, ikke om det f.eks skal være kjøttkaker til middag. :fnise:

Tingen er at han er utrolig god i senga, og gir meg akkurat det jeg vil ha, og dette kan jo kanskje være fordi vi kommuniserer veldig bra. Men han har såvidt hatt sex før han traff meg, så det kan vel kanskje være at han er usikker på om han gjør det riktig?

Snakker dere mye med kjæresten/sengepartneren deres når dere har sex?

Det kommer an på situasjonen og hva slags sex det er. :lur:

Gjest sardintroll
Skrevet

Som nevnt kommer det an på sexen og omstendighetene. Har vi rolig kosesex blir det litt hvisking i øret, som "elsker deg", "koser du deg?", og sånne ting. Når jeg derimot sitter med beina rundt livet hans og blir tatt opp etter veggen, blir det dårlig med prat. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...