AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har nettopp fått kjærest, og det jeg har merket etter å ha hatt sex et par ganger, er at han snakker ganske mye under sex. Altså, han spør om jeg liker det, om jeg ligger godt, om vi skal skifte stilling o.l, ikke om det f.eks skal være kjøttkaker til middag. Tingen er at han er utrolig god i senga, og gir meg akkurat det jeg vil ha, og dette kan jo kanskje være fordi vi kommuniserer veldig bra. Men han har såvidt hatt sex før han traff meg, så det kan vel kanskje være at han er usikker på om han gjør det riktig? Snakker dere mye med kjæresten/sengepartneren deres når dere har sex?
Sazu Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Jeg prøver å snakke litt under sex, fordi jeg syns det er koselig og deilig. Han derimot er ikke like interessert i å snakke i senga, men han prøver av og til for min skyld. Derfor blir det ofte litt variert her i gården
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Ja vi snakker om sexuelle ting og dirtye ting ja. Ikke om hva vi skal ha til middag neste dag :gjeiper:
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Vi pleier å avtale hvem som henter i barnehagen! 2
Pialill Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Prat i senga ender alltid i frustrasjon her... han prater og jeg får ikke det med meg, er alt for opptatt av andre ting. Når han har hørt "HÆ?!?" og "kan du si det en gang til??" mange nok ganger slutter han
Puremercy Skrevet 2. juni 2012 #8 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har nettopp fått kjærest, og det jeg har merket etter å ha hatt sex et par ganger, er at han snakker ganske mye under sex. Altså, han spør om jeg liker det, om jeg ligger godt, om vi skal skifte stilling o.l, ikke om det f.eks skal være kjøttkaker til middag. Tingen er at han er utrolig god i senga, og gir meg akkurat det jeg vil ha, og dette kan jo kanskje være fordi vi kommuniserer veldig bra. Men han har såvidt hatt sex før han traff meg, så det kan vel kanskje være at han er usikker på om han gjør det riktig? Snakker dere mye med kjæresten/sengepartneren deres når dere har sex? Det kommer an på situasjonen og hva slags sex det er.
Gjest sardintroll Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Som nevnt kommer det an på sexen og omstendighetene. Har vi rolig kosesex blir det litt hvisking i øret, som "elsker deg", "koser du deg?", og sånne ting. Når jeg derimot sitter med beina rundt livet hans og blir tatt opp etter veggen, blir det dårlig med prat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå