AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har en far som stadig vekk maser om at jeg skal trene, og hvis jeg ikke gjør det blir jeg rasende. Blir litt redd og føler meg som en idiot når jeg sitter der og tar imot masse kjeft. Jeg vil virkelig ikke trene. Bare så det er sagt så veier jeg 50 kg. Men jeg vil ikke trene. Har dere noe forslag til hva jeg kan gjøre?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har en far som stadig vekk maser om at jeg skal trene, og hvis jeg ikke gjør det blir han rasende. Blir litt redd og føler meg som en idiot når jeg sitter der og tar imot masse kjeft. Jeg vil virkelig ikke trene. Bare så det er sagt så veier jeg 50 kg. Men jeg vil ikke trene. Har dere noe forslag til hva jeg kan gjøre?
Gjest nysgjerrigperen Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Du gjør jo egentlig som du vil, men vil ikke akkurat si at faren din gir deg et bra forhold til trening ved å kjefte på deg hvis du ikke trener. Han burde heller ha tatt deg med på trening, eller en tur i skogen for den slags skyld. Derimot skjønner jeg godt at faren din vil at du skal trene. Det er veldig viktig for helsa, uavhengig om du er tynn eller ei. Å sitte i ro er like farlig som å røyke (helt sant). Så faren din vil jo bare ditt beste. Du kan da ta deg en spasertur?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Lille venn, hvorfor vil du ikke trene? Fordi d ikke liker det eller fordi du føler at d blir tvnget til det? 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Fordi jeg har helt utrolig dårlig kondisjon. Ser jo bare ufattelig dumt ut med ei jente som har på seg treningsklær og stopper opp etter 200 meter fordi hun er så sliten.
Gjest kittycat Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Fordi jeg har helt utrolig dårlig kondisjon. Ser jo bare ufattelig dumt ut med ei jente som har på seg treningsklær og stopper opp etter 200 meter fordi hun er så sliten. en plass må man jo begynne. Om jeg ser noen i dårlig form stoppe etter litt tenker jeg: ok. og så glemmer jeg det. drit i andre, de bryr seg ikke virkelig. Når du er blitt i litt bedre form da kan du vise deg frem kjipt at faren din er slik, men lovet deg at det er mulig å komme seg i form. Man må bare begynne, og ta det derfra i ditt tempo. Sett deg små mål og kjenn på den deilige følelsen etter du har trent. Ikke gjør som jeg gjorde før å bli misfornøyd hver gang eller unngå trening for jeg var redd for å feile. Just do it 4
frøkna Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Er du ikke voksen? Hvis du ikke vil trene, så er det vel ingen som kan tvinge deg. Litt rart å kjefte på deg fordi du ikke vil trene, men det er jo sunt da. Du kan jo prøve det litt i ditt eget tempo. Kanskje uten faren din. 1
Gjest kittycat Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Fordi jeg har helt utrolig dårlig kondisjon. Ser jo bare ufattelig dumt ut med ei jente som har på seg treningsklær og stopper opp etter 200 meter fordi hun er så sliten. en plass må man jo begynne. Om jeg ser noen i dårlig form stoppe etter litt tenker jeg: ok. og så glemmer jeg det. drit i andre, de bryr seg ikke virkelig. Når du er blitt i litt bedre form da kan du vise deg frem kjipt at faren din er slik, men lovet deg at det er mulig å komme seg i form. Man må bare begynne, og ta det derfra i ditt tempo. Sett deg små mål og kjenn på den deilige følelsen etter du har trent. Ikke gjør som jeg gjorde før å bli misfornøyd hver gang eller unngå trening for jeg var redd for å feile. Just do it 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 Lille venn, hvorfor vil du ikke trene? Fordi d ikke liker det eller fordi du føler at d blir tvnget til det? Hersketeknikk de luxe.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 Fordi jeg har helt utrolig dårlig kondisjon. Ser jo bare ufattelig dumt ut med ei jente som har på seg treningsklær og stopper opp etter 200 meter fordi hun er så sliten. Men det syns ikke på deg hvor langt d har løpt, bare hvor sliten du er
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #11 Skrevet 31. mai 2012 Hersketeknikk de luxe. Ja, jeg ville herske over henne da jeg stilte spørsmålet mitt. Nå har jeg henne i min hule hånd..... 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #12 Skrevet 31. mai 2012 Fordi jeg har helt utrolig dårlig kondisjon. Ser jo bare ufattelig dumt ut med ei jente som har på seg treningsklær og stopper opp etter 200 meter fordi hun er så sliten. Tror du du får noe bedre kondis av å ikke trene, eller? 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #13 Skrevet 31. mai 2012 Hersketeknikk de luxe. - Lille venn, hvorfor? - Hør her lille venn.. Ser du forskjellen? 2
Miah Skrevet 31. mai 2012 #14 Skrevet 31. mai 2012 Fordi jeg har helt utrolig dårlig kondisjon. Ser jo bare ufattelig dumt ut med ei jente som har på seg treningsklær og stopper opp etter 200 meter fordi hun er så sliten. Om du ikke klarer å jogge lenger enn 200 meter, så er det jo ikke så mange som kommer til å se seg på de 200 meterne. Bare prøv, du kommer deg nok raskt opp i både 300 meter, 500 meter og 1 kilometer. Det er kjekt å se progresjon i treningen! Kanskje du kunne ha prøvd en annen treningsform også? 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #15 Skrevet 31. mai 2012 Men ts, er det ikke en plass i nærheten av deg d kan løpe litt i 5-10 mintter alene da litt tpå kvelden når det er lite folk ute?
Celestia Skrevet 31. mai 2012 #16 Skrevet 31. mai 2012 Jeg også fikk et mer omsorgsfullt inntrykk av den "lille vennen der" Men ts, han vil nok bare ditt beste og at du skal ta vare på deg selv. Han bare viser det på en veldig, veldig feil måte. Men selv om du er slank og fin, hadde det ikke vært litt morsomt å klare å løpe mer enn 200 meter uten å bli sliten? Til syvende og sist er det bare du som avgjør. Du får late som du trener da vet du! haha :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #17 Skrevet 31. mai 2012 Nå har jeg løpt i 55 minutter, men ble mye gåing. Prøvde litt intervaller, men det var slitsomt. Kondisjonen min, altså.
femme_pilot Skrevet 31. mai 2012 #18 Skrevet 31. mai 2012 Kan du ikke prøve noe som du kanskje synes er gøyt? Dansing f.eks. Jeg glemmer helt at jeg trener når jeg danser. Eller svømming hvis du liker det? Er mange ting som er trening men gøy å gjøre. Trenger ikke nødvendigvis bare jogge. Og du kan jo gå tur istedenfor løpe 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #19 Skrevet 31. mai 2012 Nå har jeg løpt i 55 minutter, men ble mye gåing. Prøvde litt intervaller, men det var slitsomt. Kondisjonen min, altså. Flink du var! 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #20 Skrevet 31. mai 2012 Er du ikke voksen? Hvis du ikke vil trene, så er det vel ingen som kan tvinge deg. Litt rart å kjefte på deg fordi du ikke vil trene, men det er jo sunt da. Du kan jo prøve det litt i ditt eget tempo. Kanskje uten faren din. Nei, jeg er femten år. Har tenkt å ta meg en liten joggetur i morgen også, så jeg har vel egentlig bare bestemt meg for å begynne å trene. Vil ikke at løpeturen i dag skal være helt nytteløs. Tror du du får noe bedre kondis av å ikke trene, eller? Nei, jeg vet jo egentlig det. Men synes det er så vanskelig å komme i gang. Men i dag greide jeg det, da. Kan du ikke prøve noe som du kanskje synes er gøyt? Dansing f.eks. Jeg glemmer helt at jeg trener når jeg danser. Eller svømming hvis du liker det? Er mange ting som er trening men gøy å gjøre. Trenger ikke nødvendigvis bare jogge. Og du kan jo gå tur istedenfor løpe Jeg elsker å danse! Men ikke sånn for å bli sliten... er mer som en hobby, liksom. Flink du var! Tusen takk. Ellers takk for alle andre tilbakemeldinger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå