Gå til innhold

Lunch på TGI Friday`s

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, så var det planlagt lunch på Friday`s, samtidig som jeg prøver å slanke meg noen kilo. Jeg har en "mistanke" om at maten der er forholdsvis kaloririk, og lurer i den forbindelse på om noen her vet noe om hvor mange kalorier det er i en lunchburger der?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk menyen på nettet så kan du regne ut ca selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Fant dette på nettet, men vet ikke om det var noe av det her du spiste:

Å spise sunt på TGI Friday’s

Pass på sider som grille Jack Chicken, som har 500 kalorier og 10 gram fett. Velge i stedet for sider som Chicken quesadilla Rolls, som er 125 kalorier hver, og har bare 6 gram fett. Du kan også velge mozzarellasticks, som har bare 110 kalorier og 6 gram fett.

To.

Velg Key West Grouper for 300 kalorier og 4 gram fett for en Entra © e, i stedet for Pecan-Crusted Chicken Salad, som har 750 kalorier og en arterie-tilstopping 50 gram fett.

tre.

Velg klokt når vi leter etter kalorifattig mat-noen kan bedra. Hopp over den toskanske Spinat Dip med grønnsaker, som høres sunt, men som pakker 590 kalorier og 25 gram fett. Også pass på Santa Fe Chicken Salad, som har 500 kalorier og 10 gram fett.

fire.

Velg en dessert, hvis du må, fra TGI Friday's fettfattig meny. Velg Chocolate Angel Swirl Cake, som har 500 kalorier og 10 gram fett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...