AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Så at ei jente på 15 som jeg så vidt kjenner hadde skrevet på facebook at hun hadde vært på den konserten i går og var sååå lykkelig og at han var den beste og heiteste gutten i hele verden osv. Er det bare jeg som synes at dette blir for dumt? At tusenvis av jenter klikker helt og tråkker hverandre ned på grunn av en gutt som så vidt etter min mening kan synge? Hvor er foreldrene til disse jentene? Jeg kan forstå det når de er 12, men når det i tillegg er 16-18 åringer som elsker denne gutten over alt i hele verden. Ikke er han så mandig heller, og har ikke noe tegn til maskulinitet. Trodde jenter i den alderen likte litt mer maskuline menn? 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Det fins 1000 tråder om dette allerede. Dette er ikke Bieberguiden, folkens! 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Så at ei jente på 15 som jeg så vidt kjenner hadde skrevet på facebook at hun hadde vært på den konserten i går og var sååå lykkelig og at han var den beste og heiteste gutten i hele verden osv. Er det bare jeg som synes at dette blir for dumt? At tusenvis av jenter klikker helt og tråkker hverandre ned på grunn av en gutt som så vidt etter min mening kan synge? Hvor er foreldrene til disse jentene? Jeg kan forstå det når de er 12, men når det i tillegg er 16-18 åringer som elsker denne gutten over alt i hele verden. Ikke er han så mandig heller, og har ikke noe tegn til maskulinitet. Trodde jenter i den alderen likte litt mer maskuline menn? Selv om DU ikke liker ham, så skal ikke andre like ham? Vet om flere gutter som også liker Justin Bieber. Det er vel ikke galt å like en musiker? Flere som gjør det. Hilsen en som ikke hører på Justin Bieber, men har forståelse for at andre gjør det selv om jeg ikke gjør det. Folk liker forskjellige ting. Build a bridge and get over it. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Fler som reagerte på hvor dårlig lyden var?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Fler som reagerte på hvor dårlig lyden var? Ja, man kunne fortsatt høre ham. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har også irritert meg grønn over både Justin Bieber og alle de patetiske småjentene.. men når jeg tenker meg om så tror jeg nok at jeg hadde blitt sånn passe hysterisk selv dersom Hanson-brødrene plutselig hadde dukket opp i Norge den gangen jeg var 14-15 år.. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har også irritert meg grønn over både Justin Bieber og alle de patetiske småjentene.. men når jeg tenker meg om så tror jeg nok at jeg hadde blitt sånn passe hysterisk selv dersom Hanson-brødrene plutselig hadde dukket opp i Norge den gangen jeg var 14-15 år.. Irriterer meg egentlig ikke over Bieber, men de jentene\fansen irriterer meg grønn. De er jo de som hyler, skriker og lager bråk. Drittunger.
Cordelia Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 Det er fullt lov å være blodfan, men det går da an å oppføre seg sivilisert allikevel. Hadde det vært min datter som hadde kastet seg etter biler ol. i Oslo, hadde hun fått høre det etterpå. Og ikke minst hadde det vært lenge til det ble en Bieber konsert igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå