lille-lure Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Vi skal arrangere sommerfest. Vi vet ikke hvor mange som kommer siden vi ikke har sendt innbydelse, men sms. Noen har svart, andre ikke. Kjenner at jeg blir litt nervøs da jeg ikke helt hvordan vi skal få gjort dette om det kommer mange, eller få. Noen som har forslag til det videre løp i denne prosessen. Hadde tenkt til å ha det på terassen eller i hagen under store telt.
Gjest Badabing Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Hvor lenge er det til? Skal dere ha mat eller andre ting som gjør at dere må vite hvor mange som kommer? For da ville jeg sendt ut aller helst innbydelse eller eventuelt en sms med svar utbes innen en bestemt dato. Om du sender sms, ville jeg skrevet noe sånt som påminnelse om sommerfest den og den datoen og svar utbes. Om festen går sin gang samme om det blir få eller mange, ville jeg bare sendt ut en velkommen til sommerfest-sms som en hyggelig påminnelse ca en-to uker før festen. Mest fordi jeg har en del sløve venner selv som har vanskelig for å planlegge noe som helst. Facebook-event er uaktuelt?
lille-lure Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2012 Hvor lenge er det til? Skal dere ha mat eller andre ting som gjør at dere må vite hvor mange som kommer? For da ville jeg sendt ut aller helst innbydelse eller eventuelt en sms med svar utbes innen en bestemt dato. Om du sender sms, ville jeg skrevet noe sånt som påminnelse om sommerfest den og den datoen og svar utbes. Om festen går sin gang samme om det blir få eller mange, ville jeg bare sendt ut en velkommen til sommerfest-sms som en hyggelig påminnelse ca en-to uker før festen. Mest fordi jeg har en del sløve venner selv som har vanskelig for å planlegge noe som helst. Facebook-event er uaktuelt? Det er to uker til. Bedt dem ta med mat selv, men sendte en melding i dag om at vi steller i stand noe til dem, så fint om vi får beskjed senest den og den datoen slik at vi får planlagt litt (skrev det i litt finere format selvsagt) Lurer litt på hvordan jeg skal sette frem bord. Om alle kommer blir vi ca 70 stk, men vet at ikke alle kommer. Så er det spm om vi skal ha på ute på terassen hvor noen sitter i sofagruppen og noen på spisebirdet. eller ha et stort langbord i hagen,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå