Gå til innhold

Til dere mødre med barn som sliter psykisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan takler dere dette? Hva syns dere om det? Hvordan reagerte dere når dere oppdaget/fikk vite at barnet deres slet psykisk? Hva sliter barnet med og hvordan takler dere det generelt?

Er selv 17 år og sliter psykisk, med både selvskading, har vært inn og ut av innleggelse og har også vært borti selvmordsforsøk... Noen foreldre her inne som har barn som har gått gjennom noe lignende, hvordan takler dere foreldre det? Vil bare få et lite innblikk i hvordan mine foreldre har det... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kittycat

Her er fra en blogg jeg leser. Moren forteller bl. a. om hvordan det var å ha en datter som selvskader. Sterkt, men interessant. Vet ikke om jeg svarte på det innlegget, men mye av det moren forteller her er ting jeg har prøvd å unngå skal skje med mine foreldre. De har nok å tenke på..

http://arikanne.com/category/5-psykisk-helse/fra-mammas-perspektiv/

Bare send meg en mld om du trenger noen å snakke med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke skjul på at det er tungt.Veldig tungt.Mitt elskede vakre barn sliter og sliter,uten at jeg kan gjøre stort.Vil bare legge armene mine rundt h*n og si at alt blir bra.Men det kan jeg ikke for da lyver jeg.

Det å se det kjæreste som finnes ,lide og ha vondt ,er tortur.Og jeg ville gitt mitt liv for at mitt elskede barn skulle slippe sine lidelser.

**

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...