Gå til innhold

Knulle med en tilskuer tilstede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og typen har lenge snakket om å knulle med en tilskuer tilstede. Han vil ikke delta, kun se på og evt runke om han vil det. Vi er begge i 30 årene og ser for oss å invitere en gutt mellom 18 og 20 ca. Etter mange tilfeldige forespørsler fra diverse chat-kanaler, tenkte vi; hvorfor ikke prøve? Hva har man vel egentlig å tape?

Men vi har ingen erfaringer med dette, så lurer derfor på om andre her har gjort noe liknende? Så om vi kan få noen tips for å gjøre dette til en spennende kveld for alle tre, setter vi pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MikeWaters 2.0

Her tror jeg dere må hamre inn med snøskuffe at han bare skal se på, om det er det dere ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet? Får han ikke lov av deg å bare se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd det, men det ble ikke så spennende som vi trodde det skulle bli, heller en litt klein stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gutt på 18-20 løper vel rett til kompisene sine og forteller alt. Det er kanskje lurere med en modnere fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at en gutt på 18-20 kommer til å synes at det er mer pinlig enn sexy/pirrende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett et par knulle ved et par anledninger, og syntes det var utrolig opphissende. Det var litt pinlig med en gang, men så fort knullingen startet gikk det over. Jeg runket og fikk faktisk komme på brystene hennes (noe vi avtalte på forhånd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...