Gå til innhold

Ung sexy fyr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett meg ut en fyr i nærmiljøet som jeg så gjerne vil fingre litt i, hvordan huke ham inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett meg ut en fyr i nærmiljøet som jeg så gjerne vil fingre litt i, hvordan huke ham inn?

Du fingrer ikke i en gutt. Du slår kloa i han. Sett opp kontaktannonse på nærbutikken

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Kanskje rådet om å fokusere på at han er sexy og ikke fokusere på alder gjelder her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje rådet om å fokusere på at han er sexy og ikke fokusere på alder gjelder her også.

Hvor ble det av dette med "gamle griser nå"? Gjelder det ikke for damer?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en tråd som dristig nok skal snu kjønnsrollene på hodet som et forsøk på å bevise at det er mer akseptert at gamle grisedamer legger an på unge gutter?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette en tråd som dristig nok skal snu kjønnsrollene på hodet som et forsøk på å bevise at det er mer akseptert at gamle grisedamer legger an på unge gutter?

Ikke meg som er ts, men det er kanskje en reaksjon på tråden med motsatte kjønnsfortegn.

Personlig ser jeg ikke problemet med dette heller dersom begge er voksne. Man merker fort om den yngre fyren er interessert eller ikke. Problem solved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hvor ble det av dette med "gamle griser nå"? Gjelder det ikke for damer?

Jo, men hvis man absolutt må, fokuser på hvor attraktiv personen er og ikke alder. For hvis ikke så ser det ut som en sær fetisjgreie for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men hvis man absolutt må, fokuser på hvor attraktiv personen er og ikke alder. For hvis ikke så ser det ut som en sær fetisjgreie for meg.

Nå fokuserer jo de fleste på hvor attraktiv og ikke minst hvor bra personlighet vedkommende har. Alder er jo uansett ikke noe man vet om annen person først (Joda, man ofte kan se om en person er "eldre" eller "ung", men det er ganske mange som ser både eldre og yngre ut enn de er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Nå fokuserer jo de fleste på hvor attraktiv og ikke minst hvor bra personlighet vedkommende har. Alder er jo uansett ikke noe man vet om annen person først (Joda, man ofte kan se om en person er "eldre" eller "ung", men det er ganske mange som ser både eldre og yngre ut enn de er).

Kom til poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til poenget.

Poenget er jo følgelig at man ikke først og fremst fokuserer på alder men på andre egenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Poenget er jo følgelig at man ikke først og fremst fokuserer på alder men på andre egenskaper.

Det var jo like presis det jeg skrev. Ellers noe mer? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Tror ikke en gammel dame har sjanse på en ung, sexy gutt, hvis han ikke er into cougars.

Ville du latt en middelaldrene mann fingre deg litt, når du var ung og vakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette en tråd som dristig nok skal snu kjønnsrollene på hodet som et forsøk på å bevise at det er mer akseptert at gamle grisedamer legger an på unge gutter?

Får si som jentene sier;

Kjønnsroller? Hva er det?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Tror ikke en gammel dame har sjanse på en ung, sexy gutt, hvis han ikke er into cougars.

Ville du latt en middelaldrene mann fingre deg litt, når du var ung og vakker?

Nå vet ikke jeg hvor du setter grensen ved "gammel", men for min del kan jeg ikke tenke meg 80 år gamle damer sikler på en 17-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...