Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Eg skal til Barcelona i oktober, og lurte på om nokon kunne anbefale meg eit hotel som ligg sentralt til, og som gjerne ligg med utsikt mot havna eller mot stranda? Eg har søkt litt rundt på nettet, men det er jo så volsomt mange forskjellige hotell å velge mellom. Eg kunne tenkt meg eit hotel som var litt fint og koselig, ikkje billigst mulig. Tenkjer å betale rundt 3000,- for dobbeltrom 4 netter. Så et sted mellom 500,- - 1000,- pr. natt er i prissjiktet eg er i. Eg kunne tenke meg gongavstand til både shopping, havn, restaurantar, strand osv. Ellers vil eg gjerne at hotellet har en lounge/bar eller koselig restaurant. Ikkje berre 40 rom og ein resepsjon. Eller eventuelt noko anna dykk kan anbefale? Eg anar ikkje kva for eit sted som er koselige og kva som er verre. Alle reisetips/hotelltips mottas med stor takk!

Tenkjer 3 stjerners og opp. Vil ikkje at hotellet skal øydelegge for opplevinga, vil gjerne at "heile pakka" skal være flott når eg først skal til drøymebyen! ;-)

Og er det nokon som har erfaringar med Barcelona i oktober måned? Eg har lest litt om temperaturane, som kan variere frå 8-25 gradar, men kva er folks erfaringar? Kan ein bada i sjøen og sola seg på stranda uten å fryse i oktober? Eller bør ein ta med boblejakke og uggs? Eg håpar på nokonlunde "norsk-sommar" når me drar. Tenkjer første halvdel av oktober.

Postar som anonym sidan eg er aktiv på ein del andre deler av forumet, og ikkje vil bli gjenkjent.

Takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elissima
Skrevet

Dette er mitt yndlingshotell i Barcelona:

http://www.pullman-barcelona-skipper.com/

Ligger rett ved stranda ved Port Olimpic, gåavstand til byen men det går også en metro. Flere artige barer og restauranter i Port Olimpic, men det er bedre spisesteder rundt Plaza de Catalunya f.eks. I oktober kan temperaturen variere veldig mye, så sjekk værmeldinga før du drar og ta med både varme klær og litt sommerklær :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...