Papilio Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Jeg er ikke en god student, jeg er en skippertaksstudent og opplever frustrasjon over de varierende resultatene det fører til! Jeg har gått på studieteknikkurs, og der lærte jeg at jeg må ha delmål, jeg må dele opp pensum og ha god nottateknikk. Men hva søren innebærer det da? Så til dere som er gode studenter, hvilken studieteknikk bruker dere og hvordan legger dere planer og legger opp studiedagene deres? Har dere noen tips for hvordan man skal skape seg delmål, hvordan å dele opp pensum og hva som er en god notatteknikk? Jeg setter også stor pris på andre tips som kan hjelpe for å bli en bedre student!!!