Gå til innhold

masochism

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på å bli uelsket, brukt og "voldtatt". Selvfølgelig går Dette Ann å gjøre i rollespill , men det Blir Aldri det samme. Kjærlighet er FANTASTISK , men avtennende for meg. Hvis jeg er I et forhold hvor jeg får gråte hele Tiden og Ikke Blir lyttet til et sekund , Brydd meg om et sekund men bare Blir undertrykket (på ekte!) er jeg totalt seksuelt tildfredstilt. HELE TIDEN. Har Ikke ord. Men da lever jeg Jo Ikke I virkeligheten, for i virkeligheten Klarer jeg Ikke å bli bosset rundt med et sekund, så sta er jeg. Like Vel har jeg hatt så stor craving på det så mange ganger at jeg har bare spilt en Annen enn den jeg er. Jeg skjønte Jo til slutt at jeg måtte Klare å kontrollere meg, og kravet på kjærligheten er Enda større! Men det kræsjer Jo Sånn.. Jeg Blir Jo tildfredstilt men det kan Ikke sammenliknes.. Selv om rollespill helper.Er litt synd, I grunn. At man skal tenne på menn uten mye (noe?) medfølelse, Når det er absolutt Ikke det jeg Kunne ha tenkt å ha rundt meg I virkeligheten. Noen ganger Blir jeg så gal at jeg vil bare bli buret inne et sted og gråte, gråte og gråte og bli "voldtatt" over lengre periode :sjokkert: Tror jeg må satse Enda mer på rollespill , men den samme spenningen Blir ALDRI det samme og det blir ikke over den samme perioden. Men det kan fortsatt bli veldig, veldig bra da;) Jeg er I et godt forhold nå forresten.

Noen meninger, erfaringer Eller tips? Helst Ikke døm meg da, det er ingenting å dømme meg for. Jeg støtter absolutt Ikke voldtekt , misshandling av uskyldige kvinner og undertrykking er heller Ikke bra I det hele tatt.

Hilsen Jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Avtal på forhånd med evt ny partner hvordan du vil ha det?

Og værsåsnill, kutt ned på de overflødige store bokstavene, det er forstyrrende å lese!

Edit: skriveleif.

Endret av Mau5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avtal på forhånd med evt ny partner hvordan du vil ha det?

Og værsåsnill, kutt ned på de overflødige store konsonantene, det er forstyrrende å lese!

Jeg kan jo avtale, ja, men det som er Greia er at hvis jeg VET fyren er kald det er da det er så perfekt. Men Hvorfor dele det Intime med en kald mann????!!! : s Det går helt I mot hverandre ..

Beklager det med de store konsonantene midt I setningene , det er Sånn dum kontrollgreie som skjer automatisk. Gidder Ikke å rette det opp her, skriver bare på sexforumet. Så forstyrrende kan det Vel Ikke være, selv om det er Stygt å se på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan jo avtale, ja, men det som er Greia er at hvis jeg VET fyren er kald det er da det er så perfekt. Men Hvorfor dele det Intime med en kald mann????!!! : s Det går helt I mot hverandre ..

Beklager det med de store konsonantene midt I setningene , det er Sånn dum kontrollgreie som skjer automatisk. Gidder Ikke å rette det opp her, skriver bare på sexforumet. Så forstyrrende kan det Vel Ikke være, selv om det er Stygt å se på.

Hei.

Vet akkurat hva du mener, og jeg har funnet en superdeilig, høy og ultradominant mann som tenner på det samme! Han kan f.eks. binde meg fast, knulle meg så hardt og rått at jeg begynner å gråte, i hvilket hull bestemmer han. Han kan også slenge meg rundt i de stillingene han vil ha meg i, og om jeg prøver å kjempe imot og hyler for høyt, holder han en hånd over munnen min eller presser en pute over den. Han går nesten inn i en slags sextranse hvor han bestemmer alt og jeg må adlyde, om ikke kan han ta kvelertak på meg, fike til meg, tvinge beina mine så langt fra hverandre at det gjør vondt.

Så deilig alt er, kan aldri ha vanlig sex etter dette! Det perfekte er jo at vi er forelsket i hverandre, men når vi har sex blir det automatisk til at han blir en ekstremt dominant og lett sadistisk mann som forsyner seg av meg uten å spørre! Nytelse!

Gjest "gjest"
Skrevet

BDSM er fantastiskt i et forhold med en fyr man stoler på aldri går over grensene.

• Liker 1
Skrevet

Man skal ikke skjemmes over at man har slike fantasier,og lever dem ut på en trygg måte sammen sin partner.Ikke alle drømmer om å ligge i en stor dobbelseng,med silkelaken og roseblader og elske til solen står opp.

Jeg liker en lightversjon,altså dra i håret,bite i nakken,spanke,ta hardt-men ikke feks pøse på uten at jeg er klar(våt),binde fast etc,men liker ikke slåing andre steder enn the ass.

Mange mennesker vil si "se her,kvinner ØNSKER å bli voldtatt" nei,det er ikke det dette handler om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...