Gå til innhold

Squirt!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som flere ande har vel gitt opp å "sprute", men i dag skjedde det! Jeg var i sjokk etterpå, fy faen liksom! :fnise:

Denne tråden her var meg for en mnds tid siden. Jeg traff han igjen for første gang siden sist i dag. Det gikk knappe 15 min før jeg kom, som bare det. Klarte ikke å gjøre annet enn å le, hvem skulle trodd :nigo: Det gikk for meg tre ganger, heller ekkelt på skinnsofaen hans, men karen var no fornøyd :fnise:

Trikset var vist hardt og konstant stimulering av gpunktet, selv om jeg begynte å vri meg unna. Klarte ikke å holde fokuset, og det føltes virkelig ut som at jeg sku på do... men han dyttet unna beina mine og fortsatte selv om. Resulterte i en FANTASTISK orgasme, og ja, det ble veldig vått :lur:

Der er grunnen til at jeg liker bestemte menn! De presser meg lengre, og jeg opplever nye dimensjoner av nytelse som jeg aldri ville ha klart å presse meg selv til på egenhånd! :lur:

Så JA til deilige, selvsikre og bestemte menn i senga! :nigo:

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan faktisk hende at du pissa på deg, selv om du kjente at du kom. Jeg kjenner til et par jenter som har fortalt meg at både de og den de holdt på med mente at de hadde squirta, men så hadde de bare komt og samtidig pissa på seg. Greia er den at når man presser på det såkalte g-punktet så presser man også mot blæra og kan dermed risikere at sånt skjer. Er en grunn til at man alltid skal gå på do før man setter i gang. ;)

AnonymBruker
Skrevet

haha! huff... nei jeg var på do knappe 5 min før vi begynte og tømte blæren skikkelig. Har IKKE tisset på meg ;) uansett lukter jo urin ganske guffent, det ville vi ha merket :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig skinnsofa er ikke så ille, verre med semsket skinn...

Skrevet

haha! huff... nei jeg var på do knappe 5 min før vi begynte og tømte blæren skikkelig. Har IKKE tisset på meg ;) uansett lukter jo urin ganske guffent, det ville vi ha merket :fnise:

Oki :fnise: Måtte nesten bare si fra at man kan ta feil.

Skrevet

Gratulerer! :tommelsmil:

Skrevet

Om flere menn hadde lært å gitt nytelse....... :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

GRATULERER!! Dette må feires :strix:

• Liker 1
Skrevet

Tenkte Hæ? Jeg leste Squirrel istedet for Squirt jeg, rett etter at jeg hadde lest om å runke med ildere. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Det hender at dama sier at jeg må stoppe fordi hun føler at hun må tisse. Kanskje jeg ikke skal høre på henne neste gang :gjeiper: :sjenert:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig skinnsofa er ikke så ille, verre med semsket skinn...

Svart skinnsofa, ikke semsket skinn nei :fnise:

Gliste for meg selv resten av dagen :nigo:

Og til deg G_25, om hun har vært på do tett opptil runden deres, er det bare å fortsette. Må "holde ut" en stund etter tissefølelsen komme før det skjer noe :lur:

TS

• Liker 1
Skrevet

Så bra!!! :-D verre med meg.. Da jeg var singel sprutet jeg ofte, og det var sprut ikke urin. Spesielt om jeg brukte vibrator. Nå det siste året, når jeg har holdt på alene så er jeg veeeeldig sikker på at det jeg nå tror er sprut, faktisk er urin. Tror jeg både har sprutet sprut, og urin forskjellige ganger. Noen ganger har det nemlig en annen farge og lukter urin, men er like deilig der og da som det er å sprute. For all del så kan man jo tro det er det, men merker at de siste gangene ikke har vært sprut. Holdt på å sprute for første gang med kjæresten min for noen dager siden, men jeg måtte bare holde igjen.. Veldig rett for at det er urin, tenk så flaut?? Han tenner dog veldig på sprut, og jeg også, så det er kjipt. Nå tør jeg ikke sprute med han i det hele tatt så han får vel aldri oppleve det.. Og ja, er på do like før, men likevel! Hmmm......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...