Chelsea82 Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Hei! Jeg tenker å få noen til å hjelpe meg med å plante en thuja hekk av typen Smaragd. Hvor mye er det vanlig å betale pr plante når det er inkludert, jord, gjødsel, fiberduk og alt arbeid?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Hei! Jeg tenker å få noen til å hjelpe meg med å plante en thuja hekk av typen Smaragd. Hvor mye er det vanlig å betale pr plante når det er inkludert, jord, gjødsel, fiberduk og alt arbeid? hvitt arbeide 350-. pr .time,men hvorfor gjør du det ikke selv? Jeg plantet min en kveld, etter arb.tid. ca 40 trær. Koselig arbeide.Tok det rolig. Bedt de skulle i var klart, så det var bare å ta en spade for hvert hull og grave. Ikke så dypt. Ikke brukte jeg duk, tok ikke av duken rundt jorda. Når hullene var gravd, satte jeg plantene i,på lass med jorda igjen,g klappet til. Så vannet jeg gody. Lot slangen ligge på hver plante lenge
Chelsea82 Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2012 hvitt arbeide 350-. pr .time,men hvorfor gjør du det ikke selv? Jeg plantet min en kveld, etter arb.tid. ca 40 trær. Koselig arbeide.Tok det rolig. Bedt de skulle i var klart, så det var bare å ta en spade for hvert hull og grave. Ikke så dypt. Ikke brukte jeg duk, tok ikke av duken rundt jorda. Når hullene var gravd, satte jeg plantene i,på lass med jorda igjen,g klappet til. Så vannet jeg gody. Lot slangen ligge på hver plante lenge Takk for svar! Har fått tilbud på 270 pr tre, inkl mva, så da tror jeg at jeg slår til. Grunnen til at jeg ikke gjør det selv er fordi beddet der det skal være er ikke klart, må fjerne ugress, etc. Og jeg har heller ikke tilgang til bil med henger for å få kjørt bort vegetasjon, hentet jord og trær.
Spiralis Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Jeg skal selvfølgelig ikke legge meg opp i dine valg av planter....... MEN jeg forsøker likevel Thuja sleiker, suger og smaker RÆV! Thuja er det verste ugresset som småborgeligheten har bragt til landet! Hva med en fin barlindhekk i stedet? ... eller noe annet! Noe annet en Thuja! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå