Girly Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Skal en uke til London. Fly,hotell, tuben osv er betalt før vi reiser. Pengene vi har med skal gå til shopping, mat og andre koselig ting. Hvor mye burte jeg ha med? Hørt det er billigere å spise ute der nede, vi er en jeng ungdommer som reiser og skal ikke spise på de mest fanzy stedene
Prinsessefisk Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Skal en uke til London. Fly,hotell, tuben osv er betalt før vi reiser. Pengene vi har med skal gå til shopping, mat og andre koselig ting. Hvor mye burte jeg ha med? Hørt det er billigere å spise ute der nede, vi er en jeng ungdommer som reiser og skal ikke spise på de mest fanzy stedene Hvis jeg skulle legge vekt på shopping: 5000-6000 Hvis jeg skulle legge vekt på mat/koselige ting: 3000-4000
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 vet om et spisested med norsk eier i london og de har sikkert mange tips til dere ikke så langt fra oxford street -tverrgate tror jeg -stedet heter cafe lido
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå