Milli01 Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Hei! Er det noen her inne som har tatt brystreduksjon? Jeg har vært hos legen min (ca 2 uker siden) og fylte kravene for å få dekt operasjon mente han. Hvor lang tid tok det fra legebesøk til dere fikk henvisning? JEG GLEDER MEG TIL Å KUNNE BRUKE VANLIG STR!! :D Har ikke gjort det siden 8. klasse.. Da sluttet jeg all idrett pga de helsikes puppene...
Potetgull Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Tol vel rundt en måned før jeg ble kalt inn til konsultasjon. Da målte hun og undersøkte meg og fortalte om inngrepet, evt. Komplikasjoner osv.
Gjest fullpupp Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har ventet i over et halvt år.....og det kan visst ta opp til et år (
Gjest operert :-) Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Jeg ventet ca et halvt år fra første legekonsultasjon til operasjon, men det kommer vel an på hvilken klinikk du skal til. Anbefaler forøvrig Aleris på det varmeste, veldig flinke og hyggelige folk som jobber der! :-)
Gjest operert :-) Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Legen avgjør om du fyller kravene, for meg var det ingen krav om hvor store de skulle være, men at de måtte gi helsemessige plager. Jeg hadde kronisk hodepine og store smerter i rygg og nakke, det har hjulpet enormt! Tok operasjon for halvannet år siden. Noen klinikker har krav om bmi, på Aleris tror jeg grensen var 26.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå