Miapia Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 Har lyst å hekle trekanta sjal - er det noen som har en oppskrift å dele?
Thomasine Skrevet 3. oktober 2004 #2 Skrevet 3. oktober 2004 Leeenge siden du lette etter dette, kanskje du allerede har heklet deg et sjal?! :-) Uansett, nå er jeg på leting, og fant! Tenkte kanskje det er flere som er på utkikk etter mønster til sjal i disse høstkveldene: http://www.garnstudio.com/design/poncho1.htm
Annie Skrevet 5. oktober 2004 #3 Skrevet 5. oktober 2004 Takk for link til en SUPER side. Nå skal jeg strikke!!! JIPPI!
sommerfuglene Skrevet 5. oktober 2004 #4 Skrevet 5. oktober 2004 Tusen takk for linken! Har vært inne på disse sidene tidligere, men har ikke funnet oppskriftene da Så tusen takk!
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #5 Skrevet 6. oktober 2004 hekling og strikking er jo ikke helt det samme, da... og jeg er ikke noe flink til å strikke... men hvis noen har flere oppskrifter på heklesjal er jeg interessert..
Annevenn Skrevet 6. oktober 2004 #6 Skrevet 6. oktober 2004 Men det var jo noen der som var heklet. Virkad=heklet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå