Miapia Skrevet 2. februar 2004 #1 Del Skrevet 2. februar 2004 Har lyst å hekle trekanta sjal - er det noen som har en oppskrift å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 3. oktober 2004 #2 Del Skrevet 3. oktober 2004 Leeenge siden du lette etter dette, kanskje du allerede har heklet deg et sjal?! :-) Uansett, nå er jeg på leting, og fant! Tenkte kanskje det er flere som er på utkikk etter mønster til sjal i disse høstkveldene: http://www.garnstudio.com/design/poncho1.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2004 #3 Del Skrevet 5. oktober 2004 Takk for link til en SUPER side. Nå skal jeg strikke!!! JIPPI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 5. oktober 2004 #4 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tusen takk for linken! Har vært inne på disse sidene tidligere, men har ikke funnet oppskriftene da Så tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #5 Del Skrevet 6. oktober 2004 hekling og strikking er jo ikke helt det samme, da... og jeg er ikke noe flink til å strikke... men hvis noen har flere oppskrifter på heklesjal er jeg interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annevenn Skrevet 6. oktober 2004 #6 Del Skrevet 6. oktober 2004 Men det var jo noen der som var heklet. Virkad=heklet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå