Gå til innhold

Resultat etter brystreduskjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg tok nylig brystreduksjon, og har ikke tatt av bandasjen enda. Det følser herlig nå!! Det ble fjernet 325 gram fra det ene brystet og 313 fra det andre. Jeg synes nå at det høres lite ut, når jeg leser rundt. jeg brukte 65 i-j før, og siden jeg bruker 65 i midjen så må man veeldig høyt opp i cup. En 65 i-j cup tilsvarer vel en 75 d-e eller noe? Uansett, hva tror dere? Siden jeg ikke er så veldig stor av str så kan det hende at det ikke høres så lite ut uansett. Men leser om noen som har fjernet godt over 1 kg!! Håper det bare er noe jeg føler nå, blir bedre uansett vet jeg!! :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjernet nesten en kilo til sammen, det er mange år siden nå. Jeg har alltid vært veldig fornøyd med mine etter operasjonen. Husker ikke hvordan størrelse jeg hadde før; jeg fikk aldri noen bher til å passe...

Mistet en del følelse, men det kom sakte men sikkert tilbake etterhvert. Amming gikk også greit; selv om jeg måtte gi flaske i tillegg :) Ikke sikkert det var pga operasjon..

Du danner deg vel et bilde av hvor store de er nå selv om du har bandasje på?

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke sammenlignes med hvordan de var før. da var de for store! men er jo en haug med bandasje så er nesten umulig å kunne kjenne og se hvordan de egentli er. men går uansett til noe bedre!! gleder meg til å kunne kjøpe undertøy som faktisk passer, uten å få store rødemerker, og slippe å bruke sportsbh på stranda :D gleder meg til i morgen, da bandasjen skal av. men det blir jo mye bedre etter noen uker vel? for jeg vil regne med det ikke er såå lekker etter et par dager.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvor gammel er du?

Endret av Amber
AnonymBruker
Skrevet

Du er nok gul og blå en stund, og hoven. Tror nok du må regne med noen uker, pluss at jeg måtte gå med en spesiell bh en god stund etterpå for å få bra resultat. Arrene vil vises en god stund. Men jeg brydde meg ikke noe om dette da jeg var så lykkelig av å endelig ha "normale" pupper og kunne bruke gensre og vanlig undertøy. De store puppene var en belastning, mest psykisk, og å operere meg var det beste som skjedde meg, uansett hvordan resultatet hadde blitt. Jeg var bare 15 år, og de vokste litt etterpå. Men bare litt :)

Men vær tålmodig iallefall, det er en stor operasjon og det vil ta litt tid før du leges helt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Jeg er SUPER fornøyd!!!!!!!! Kunne ikke blitt bedre, det føles så bra, og de ser helt fantastiske ut :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er det noen som vet hvor slank man må være for å få brystreduksjon (dekket av staten). jeg er 160 og veier 77 kg. har hørt man blir bedt om å slanke seg om man er overvektig før en sånn operasjon. hvor mye må jeg isåfall gå ned?

Gjest GetOverIt
Skrevet (endret)

.

Endret av GetOverIt
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg tok brystreduksjon for 2 uker siden, og har hatt veldig lite vondt etterpå, men når jeg skiftet teip alene tidligere i uken, så har smertene kommet tilbake. Det stikker veldig mye fra sårene, og det er veldig hardt rundt sårene. Er dette normalt? Er spesielt sår rundt brystvortene. Gjør vondt når jeg kommer ani de :/

Håper noen kan svare meg på dette!

Skrevet

To uker er ikke lenge, så det er nok helt normalt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...