Kada Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #22 Skrevet 30. mai 2012 Må le litt av meg selv.. Nå fikk jeg nettopp verdens søteste melding: "Ikke vær redd vennen, jeg forsvinner ikke:) glad i deg!" *Smelt* 2
Gjest annemor30 Skrevet 30. mai 2012 #23 Skrevet 30. mai 2012 Må le litt av meg selv.. Nå fikk jeg nettopp verdens søteste melding: "Ikke vær redd vennen, jeg forsvinner ikke:) glad i deg!" *Smelt* Så koselig;)
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #24 Skrevet 30. mai 2012 Å...Den følelsen er bare så herlig... Håper jeg får oppleve den igjen, for han jeg er forelsket i har ikke de følelsene for meg.
Kada Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #25 Skrevet 30. mai 2012 Å...Den følelsen er bare så herlig... Håper jeg får oppleve den igjen, for han jeg er forelsket i har ikke de følelsene for meg. Ja, det er en herlig følelse, og jeg er sikker på at du også kommer til å få kjenne på den igjen, kanskje når du minst venter det..
floony Skrevet 3. juni 2012 #26 Skrevet 3. juni 2012 Jeg skulle ønske han jeg er forelsket i hadde nummeret mitt jeg. Så kunne jeg gjerne hatt litt uvisshet mtp "ubesvarte" sms-er o.l... så lenge han bare vet hvordan han skal kontakte meg (og jeg ham). Seriøst. Jeg vurderer å leie et sånnt fly og skrive nummeret mitt med røyksignaler i himmelen over der han bor. For et hint om "Vi har samme mobil" og "Jeg har alltid telefonen tilgjengelig for jeg er avhengig den" er tydeligvis IKKE HINT NOK til at han skal spørre etter det stygge nummeret mitt. Og han er MER mobilavhengig enn meg. Så det så. Menneh... ååå så koselig for deg TS!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå