Kada Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Hvorfor blir man helt koko når man er forelsket? Han er den første jeg tenker på når jeg våkner, og den siste jeg tenker på før jeg sovner. Han bor et par timers kjøring unna, og etter noen uker med kontinuerlig meldingsskriving og lange telefonsamtaler, bestemte vi oss for å tilbringe pinsen sammen. Jeg var hos ham fra torsdag til mandag, og vi hadde det så fint! Mange gode ord, og bekreftelser i fleng.. Meldingene har fortsatt også etter at jeg reiste, og jeg har ingen grunn til å tvile på hva han føler for meg. Likevel har jeg en gnagende følelse, som er så typisk for oss kvinnfolk. Hvorfor overanalyserer vi/jeg alt som blir sagt og gjort, eller ikke blir sagt og gjort? Nå har jeg ikke fått svar på den siste meldingen jeg sendte ham i går ettermiddag, og det var en melding jeg forventet svar på. Selv om det ikke behøver å bety en verdens ting, har jeg altså da blitt helt koko! Sjekker telefonen konstant, tenker at det kanskje er noe galt med telefonen hans osv jeg vet det er latterlig.. Lå å ventet på nattamelding i hele gårkveld, noe jeg pleier å få, men altså ikke har fått, og jeg blir mer og mer skjelven.. Kan noen kakke meg i hodet å si at jeg må komme meg ned på jorden igjen?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Kan gi deg et kakk i andre retningen og informere om at det er ganske drøyt å vente til neste dag med å svare på en sms om man er i en forelsket startfase av et forhold, det lover ikke godt. At han droppet nattameldingen samme kveld som det betyr vel bare at han har ei ny dame på besøk og ikke har tid til smser 2
Kada Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2012 Kan gi deg et kakk i andre retningen og informere om at det er ganske drøyt å vente til neste dag med å svare på en sms om man er i en forelsket startfase av et forhold, det lover ikke godt. At han droppet nattameldingen samme kveld som det betyr vel bare at han har ei ny dame på besøk og ikke har tid til smser Ouch, den svei! Jeg håper du tar feil..
Puremercy Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Kan hende han bare har vært opptatt. Ikke noe penger på sim-kortet. Ikke mulighet til å svare. Kan være så mye. Uansett så har det ikke gått all verdens tid enda. Gratulerer med nyforelskelse, det er en herlig følelse! 1
Lykkelitenen Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Kakke deg i hodet og be deg komme ned vil jeg ikke, men jeg kan si at jeg kjenner meg igjen Og "min" er nok ikk en gang interessert i meg på samme måte tilbake Men fy, jeg kjenner meg igjen ja!
Kada Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2012 Takk, du har kanskje rett.. Det er en herlig følelse, bare ikke akkurat nå :gjeiper: Har veldig lyst til å sende en mld å spørre hvordan det går, men vil ikke virke masete
Kada Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2012 Kakke deg i hodet og be deg komme ned vil jeg ikke, men jeg kan si at jeg kjenner meg igjen Og "min" er nok ikk en gang interessert i meg på samme måte tilbake Men fy, jeg kjenner meg igjen ja! Uff, for en vond følelse.. :frown: Jeg hater når alt er så usikkert!
Jasmina Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 Hvorfor blir man helt koko når man er forelsket? Han er den første jeg tenker på når jeg våkner, og den siste jeg tenker på før jeg sovner. Han bor et par timers kjøring unna, og etter noen uker med kontinuerlig meldingsskriving og lange telefonsamtaler, bestemte vi oss for å tilbringe pinsen sammen. Jeg var hos ham fra torsdag til mandag, og vi hadde det så fint! Mange gode ord, og bekreftelser i fleng.. Meldingene har fortsatt også etter at jeg reiste, og jeg har ingen grunn til å tvile på hva han føler for meg. Likevel har jeg en gnagende følelse, som er så typisk for oss kvinnfolk. Hvorfor overanalyserer vi/jeg alt som blir sagt og gjort, eller ikke blir sagt og gjort? Nå har jeg ikke fått svar på den siste meldingen jeg sendte ham i går ettermiddag, og det var en melding jeg forventet svar på. Selv om det ikke behøver å bety en verdens ting, har jeg altså da blitt helt koko! Sjekker telefonen konstant, tenker at det kanskje er noe galt med telefonen hans osv jeg vet det er latterlig.. Lå å ventet på nattamelding i hele gårkveld, noe jeg pleier å få, men altså ikke har fått, og jeg blir mer og mer skjelven.. Kan noen kakke meg i hodet å si at jeg må komme meg ned på jorden igjen? Ahh.. jeg vet akkurat hvordan det føles. Been there done that Følte meg veldig fjortis når jeg var hodestupet forelsket i en fyr og vi tekstet nærmest daglig. Men ene dagen hørte jeg aldri noe fra ham og ble helt gal av ventingen. Tror vi jenter blir mer besatt av slike ting enn gutter. Gi ham litt tid.. han kontakter deg nok. Lykke til videre
Kada Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2012 Ahh.. jeg vet akkurat hvordan det føles. Been there done that Følte meg veldig fjortis når jeg var hodestupet forelsket i en fyr og vi tekstet nærmest daglig. Men ene dagen hørte jeg aldri noe fra ham og ble helt gal av ventingen. Tror vi jenter blir mer besatt av slike ting enn gutter. Gi ham litt tid.. han kontakter deg nok. Lykke til videre Takk for svar, det er godt å høre at jeg ikke er den eneste som blir litt tullete av forelskelsesrusen.. Sitter med telefonen i hånda og prøver å finne en god unnskyldning til å sende sms. GUUD det er slitsomt!! :gjeiper: Håper han lar høre fra seg snart..
Gjest annemor30 Skrevet 30. mai 2012 #10 Skrevet 30. mai 2012 Nei,ingen kakk fra meg;) Nyt det;) Jeg har det slik fortsatt etter 8 år jeg Jeg venter også kjapt svar på sms, og har fått dette" Jasså,skal jeg bare slippe taket når jeg står på stigen for å svare".............. hmm, neeei, ikke akkurat men nesten;)
Kada Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #11 Skrevet 30. mai 2012 Nei,ingen kakk fra meg;) Nyt det;) Jeg har det slik fortsatt etter 8 år jeg Jeg venter også kjapt svar på sms, og har fått dette" Jasså,skal jeg bare slippe taket når jeg står på stigen for å svare".............. hmm, neeei, ikke akkurat men nesten;) Hehe, takk annemor Du er heldig, håper det går dit hen for meg også..
Gjest Janus Skrevet 30. mai 2012 #12 Skrevet 30. mai 2012 Hehe. Du høres ganske normal (og søt) ut. Forsinkede meldinger har vært et tema flere ganger her inne og ofte har det vært en god forklaring på det.
Kada Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #13 Skrevet 30. mai 2012 Hehe. Du høres ganske normal (og søt) ut. Forsinkede meldinger har vært et tema flere ganger her inne og ofte har det vært en god forklaring på det. Takk! Jeg vet jeg kommer til å føle meg passe dum når jeg får en melding og innser at jeg har bekymret meg for ingenting. I en alder av snart 26 trodde jeg at jeg ville takle forelskelsen med knusende ro.. den gang ei!
Gjest annemor30 Skrevet 30. mai 2012 #14 Skrevet 30. mai 2012 Haha forelskelse har ingen aldersgrense;) Jeg er tussette og er 36;)
Kada Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #15 Skrevet 30. mai 2012 Haha forelskelse har ingen aldersgrense;) Jeg er tussette og er 36;) Hehe, det blir altså ikke bedre enn dette..
Jasmina Skrevet 30. mai 2012 #16 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Har han svart deg enda? Hold oss oppdatet da! :gjeiper: Endret 30. mai 2012 av Jasmina
Kada Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #17 Skrevet 30. mai 2012 Har han svart deg enda? Hold oss oppdatet da! :gjeiper: Vel.. ja, men jeg må innrømme at jeg ikke greide å holde fingrene fra telefonen lengre, så jeg sendte ham en "hvordan går det?" - melding. Svar kom rimelig kjapt, han satt å jobbet med eksamensoppgaven sin.. Så da kan jeg trøste meg med at han er opptatt med det i noen dager fremover.. Forbaskede eksamenstid! 1
Kada Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #19 Skrevet 30. mai 2012 Det ordner seg for snille jenter vet du! Hehe, takk !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå