Gå til innhold

Klarer ikke mer...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt er bare kaos. Jeg klarer snart ikke mer. Jeg legger planer jeg ikke burde legge..

Klarer ikke snakke med psykologen, føler hun bare ler av meg. Hun sammen med alle andre. Jeg er så redd, så redd for hva jeg kan finne på i et impulsivt øyeblikk. Jeg vil ikke mer, men jeg vil ikke dø heller. Jeg er så redd.

Føler meg ikke trygg hjemme. Kjæresten blir bare sint når jeg blir sånn som jeg er nå. Gjør ingen forsøk på å stoppe meg eller hjelpe. Bare klikker og viker unna. Jeg tørr ikke dra på legevakten heller. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er utslitt. Vil bare føle meg trygg sånn at jeg kan sove.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror du kunne trenge denne videoen:

Stå på videre, vit at du har mennesker rundt deg som er glad i deg! :klemmer:

Edit: Passet muligens ikke så veldig godt men...

Endret av Pixtive
  • Liker 1
Skrevet

Har vært i samme situasjon maaaaaaaaaaaange ganger

Vet ikke hva jeg skal gjøre selv i sånne perioder dessverre.....

AnonymBruker
Skrevet

Har du vurdert innleggelse? Når jeg har det sånn som du beskriver her, så er det bare det som hjelper. Sender en klem og håper du får det bedre snart.

Skrevet

Ja, men tørr ikke dra på legevakten. Kjæresten min tar meg ikke seriøst. Og psykologen min mener jeg burde lære meg å takle å være hjemme, "Det vil ikke hjelpe deg i lengden å bli innlagt hver gang du har det sånn som du har det nå. Hvordan skal du da lære deg å takle de vanskelige situasjonene/periodene?"

AnonymBruker
Skrevet

Det er opp til en lege å vurdere om du trenger innleggelse, og føler du selv at du trenger det så gjør du nok det.

Skjønner at det er skummelt både å snakke med lege, psykolog og kjæreste om dette, men med mindre du forteller at du har det så vanskelig så er det nok ikke så lett for noen å merke at du trenger mer hjelp enn det du får.

Å bli innlagt når man virkelig trenger det er uansett ikke det samme som å ikke prøve å takle problemene.. Jeg synes ofte det er veldig tøft å være innlagt, kanskje enklere å være hjemme og slippe å tenke på problemene, men når jeg er innlagt så er det i alle fall noen som passer på meg og hindrer meg i å gjøre de tingene jeg kan finne på å gjøre på impuls..

Håper du klarer å få hjelp på en eller annen måte!

Skrevet

Takk for at du svarer meg.

Har prøvd å snakke med kjæresten, men han sier bare at jeg aldri kommer til å gjøre noe dumt. At psykologen har rett. At jeg burde få medisin. At han vil sove og om jeg skal gråte får jeg gå på stua.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du svarer meg.

Har prøvd å snakke med kjæresten, men han sier bare at jeg aldri kommer til å gjøre noe dumt. At psykologen har rett. At jeg burde få medisin. At han vil sove og om jeg skal gråte får jeg gå på stua.

For en idiotisk kjæreste du har. Håper bare ikke du finner på å gjøre noe dumt for å bevise at du er i stand til det - det er IKKE den rette veien å gå. Jeg håper at du klarer å be om hjelp! Har dere noe slags ambulant akutteam/ambulant team der du bor? Det kan kanskje være en idé å ta kontakt med dem. De har hjulpet meg med innleggelser og andre ting flere ganger.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...