AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Jeg tåler ikke eple, ananas eller appelsin, men savner et glass juice nå og da. Problemet er jo "all" juice inneholder en av disse... Vet dere om juice som ikke gjør det? (kjøper gjerne i Sverige hvis dere vet om noe svenskejuice)
Silfen Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Sunniva har flere. F.eks. druejuice og drue, lime, jordbær og bananjuice. Gå inn på Tine.no og se.
Øydis Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Coop sin juice har også mange forskjellige smaker. Mange av dem er nok blandet med det du ikke tåler, men de har i alle fall en druejuice som er veldig god.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Takk for svar! Jeg burde ha skrevet det i det første innlegget mitt, men jeg begynner å bli litt smålei av druejuice da det er det eneste jeg har drukket av juice det siste året... hehe Synes at Sunniva juicene er så fryktelig dyre...
Berit Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Grønn juice: 1 stk agurk Saft fra 1 1/2 sitron 2 stilker selleristang ca 1/2 liter vann - blendes - sil saften Nyt juicen
Berit Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Det som også er veldig godt er å ha litt fryste blandingsbær (fåes kjøpt i flere matbutikker i fryser)i en kanne med kaldt vann. Fryste bær avgir fin farve og næring i det kalde vannet. Sunt og godt Server gjerne med noen mynte stilker og blader i også. Smaker godt og ser veldig delikat ut.
Øydis Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Takk for svar! Jeg burde ha skrevet det i det første innlegget mitt, men jeg begynner å bli litt smålei av druejuice da det er det eneste jeg har drukket av juice det siste året... hehe Hehe, ser den! Av og til har Rema tilbud på Sunniva-juice i alle fall, type ta tre betal for to. Det blir jo litt billigere i det minste. Og hva med å investere i en juicer? En maskin der du kan putte oppi alle mulige frukt og grønnsaker, og ut kommer det fiks ferdig juice! Da kan du jo bestemme helt selv hva du får i deg, og lage masse godt.
ashera Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Ferskenjuice? Det har de i mange innvandrerbutikker.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 Med fare for å kuppe tråden helt; kan dere anbefale flere grønnsaksjuicer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå