Gå til innhold

Tips til juice uten eple, ananas og appelsin?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tåler ikke eple, ananas eller appelsin, men savner et glass juice nå og da. Problemet er jo "all" juice inneholder en av disse... Vet dere om juice som ikke gjør det?

(kjøper gjerne i Sverige hvis dere vet om noe svenskejuice)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunniva har flere. F.eks. druejuice og drue, lime, jordbær og bananjuice. Gå inn på Tine.no og se.

Skrevet

Coop sin juice har også mange forskjellige smaker. Mange av dem er nok blandet med det du ikke tåler, men de har i alle fall en druejuice som er veldig god. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Jeg burde ha skrevet det i det første innlegget mitt, men jeg begynner å bli litt smålei av druejuice da det er det eneste jeg har drukket av juice det siste året... hehe

Synes at Sunniva juicene er så fryktelig dyre...

Skrevet

Grønn juice:

1 stk agurk

Saft fra 1 1/2 sitron

2 stilker selleristang

ca 1/2 liter vann

- blendes

- sil saften

Nyt juicen :)

Skrevet

Det som også er veldig godt er å ha litt fryste blandingsbær (fåes kjøpt i flere matbutikker i fryser)i en kanne med kaldt vann. Fryste bær avgir fin farve og næring i det kalde vannet. Sunt og godt :)

Server gjerne med noen mynte stilker og blader i også. Smaker godt og ser veldig delikat ut.

Skrevet

Takk for svar! Jeg burde ha skrevet det i det første innlegget mitt, men jeg begynner å bli litt smålei av druejuice da det er det eneste jeg har drukket av juice det siste året... hehe

Hehe, ser den! :) Av og til har Rema tilbud på Sunniva-juice i alle fall, type ta tre betal for to. Det blir jo litt billigere i det minste.

Og hva med å investere i en juicer? En maskin der du kan putte oppi alle mulige frukt og grønnsaker, og ut kommer det fiks ferdig juice! Da kan du jo bestemme helt selv hva du får i deg, og lage masse godt.

Skrevet

Ferskenjuice? Det har de i mange innvandrerbutikker.

AnonymBruker
Skrevet

Med fare for å kuppe tråden helt; kan dere anbefale flere grønnsaksjuicer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...