Gå til innhold

Flaut problem

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pga av jeg hadde ganske heftig svangerskapkløe har jeg nå klart å skaffe meg masse masse arr og merker på beina mine. Tørr nesten ikke å vise det til mannen min en gang, synes det er så turn off jeg. Kan man bli kvitt disse merkene med en eller annen krem?

Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

her er en billig olje fra Boots. Denne bloggeren har selvskadingsarr og hørt det skal funke :)

http://douleur.blogg.no/1337627954_redusere_arr_etter_se.html

btw, DU syns det er turn off. Seff er det bedre uten, men når du er gift dumper vel ikke mannen din deg på flekken pga noen arr. Det er jo med grunn du har fått de, ikke med vilje :)

Skrevet

Arrene er der, og kanskje du må lære deg til å akseptere de for det de er? Om du føler det er riktig for deg å få fjernet de, må du ta kontakt med legen og rådføre deg med legen om muligheter. Om det ikke lar seg gjøre, kan du kanskje lære deg til å leve med de som en del av hele deg. At du er fin nok som du er, du er god nok som du er, og du lager mye styr i ditt eget hodet med de tankene du har. Arrene sier ingenting om deg som menneske, for de bare er der :klemmer:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kjære TS, jeg flyttet tråden din hit til Kropp og Helse fordi jeg tror du får bedre råd (og kanskje flere råd) her enn i det forumt du opprinnelig postet tråden.

Signerer forøvrig Piper's meget gode innlegg. Hun har mange kloke og gode råd til deg :klemmer:

Lille-pus (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...