Gå til innhold

Når tømmer dere oppvaskmaskinen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dagen etter?

Med en gang den har slått seg av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg gidder - som regel en kort stund etter den er ferdig, eller på morgenen, da vi ofte lar den gå på natta.

Gjest Meridius
Skrevet

Med en gang når jeg ser at den er ferdig. Har den ikke på om natta på grunn av brannfare.

• Liker 3
Skrevet

Enten med en gang eller når jeg gidder. Gidder jeg ikke når den er ferdig, slår jeg den av og åpner døren litt på gløtt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med en gang når jeg ser at den er ferdig. Har den ikke på om natta på grunn av brannfare.

Men er ikke glass og asjetter våte da? Hvis du tar det rett etter at den er ferdig? Eller tar du ut hyllene slik at de tørker litt?

Gjest Meridius
Skrevet

Men er ikke glass og asjetter våte da? Hvis du tar det rett etter at den er ferdig? Eller tar du ut hyllene slik at de tørker litt?

Maskinen tørker alt først, så det er ikke vått :P

AnonymBruker
Skrevet

Enten med en gang eller når jeg gidder. Gidder jeg ikke når den er ferdig, slår jeg den av og åpner døren litt på gløtt.

Hvorfor på gløtt? For at det ikke skal bli damp?

Gjest Meridius
Skrevet

Hvorfor på gløtt? For at det ikke skal bli damp?

For at det skal kjøles ned og tørke. Tenker jeg...

Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Med en gang, orker ikke og tenke på kommende husarbeid:P

Skrevet

Det er det mannen som gjør, ikke min favorittoppgave. :popcorn: Han tar den så snart den har stått og tørket litt, så slipper vi rot ved at ny oppvask hoper seg opp på benken.

Gjest Swipper
Skrevet

Jeg setter som regel på maskinen rett etter middag hver dag. Så lar jeg maskinen gå også åpner jeg den på gløtt så den får luftet seg og "fordampet" så tar jeg det ut med en gang jeg står opp dagen etterpå :)

Skrevet

Jeg trekker ut skuffene når maskinen er ferdig, og setter på plass når det er tørt.

Har noen dumme kopper med stett som samler vann, derfor lar jeg den stå litt først. Evt så må jeg tørke koppene.

Skrevet

Når den har stått å fått kjøle seg. Enten noen timer etter den er ferdig eller dagen etter. :)

Skrevet

Jeg tar det når jeg gidder. Om det så er med en gang eller om det er neste dag.

Har aldri på oppvaskmaskinen når jeg ikke er hjemme eller når jeg sover pga brannfare så normalt sett så blir den ikke stående så lenge før jeg tar det ut

Skrevet

når det er nedkjølt nok så setter jeg det inn rimelig raskt. Liker å ha det ryddig, og siden vi er to er det greit og holde det rimelig strøkent omkring oss.

Begge to er like flinke med å sette inn og ta ut :popcorn:

Skrevet

Med en gang, best å få det overstått:P

Skrevet

Så snart det er nedkjølt tømmer vi den. Da kan ny oppvask settes rett inn, og jeg slipper rot på kjøkkenbenken.

Skrevet

Når jeg

- trenger noe derfra.

- skal sette inn noe skittent.

- får ånden over meg.

Omtrent i den rekkefølgen. Blir jo ikke akkurat stående å tilrote noe bak lukket luke?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hater å gjøre det, så det blir som regel ikke gjort før benken er full av kopper som skal settes inni igjen.

• Liker 3
Skrevet

For at det skal kjøles ned og tørke. Tenker jeg...

Nemlig :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...