Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig slik at dere menn foretrekker spreke jenter? Da mener jeg ikke slike fitnessjenter, men sånne som trener mye. Sykler og springer osv. I så fall hvorfor foretrekker dere dem? Jeg skjønner ikke helt poenget. Skal ikke mannen være fysisk overlegen liksom?

Selv ser jeg ganske bra ut og er ganske tynn (nei, jeg er ikke selvgod), til tross for at jeg nesten aldri trener. Jeg har derimot et par venninner som har ganske mye mer "kjøtt" på kroppen enn meg, men som likevel er populære blandt gutta. Disse har dog bedre kondisjon enn meg og trener mye mer enn meg. Hører ofte at menn vil ha "sportye" jenter, men skjønner ikke hvorfor. Er det virkelig ikke nok at vi er tynne og ser bra ut? Er det ikke det som teller da? :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du e'kke den skarpeste kniven, er du vel?

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Du e'kke den skarpeste kniven, er du vel?

Kom ikke her å beskyld meg for å være dum. Helt sikkert flere som tenker som meg. Det kommer rett fra levera.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det handler vel mer om at de ønsker seg en jente som tar vare på kroppen og helsa gjennom trening. Ikke nødvendigvis hvordan resultat blir. Og at de liker jenter som er aktiv og kan bli med på diverse sportslige aktiviteter. :)

• Liker 8
Skrevet

Vi menn foretrekker jenter som ser bra ut i VÅRE øyne, og det kan enten være dem som er spreke eller dem med mer former osv.

Akkurat som noen jenter ikke vil ha annet enn store muskelbunter, mens andre jenter foretrekker litt mer "kosebamser" osv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på dvask tynnhet, og å være slank med muskler og veldig aktiv.

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns ikke det er nødvendig at kvinner trener hvis de ikke trenger det eller ønsker det selv.

Men hvis du ikke klarer å forflytte deg en meter uten bil så er det ikke bra nok.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fordi jenter med former er finest...

• Liker 1
Gjest Eluveitie
Skrevet

Hvorfor skal mannen være fysisk overlegen, egentlig?

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor skal mannen være fysisk overlegen, egentlig?

Fordi at det er normalt.

• Liker 1
Gjest Eluveitie
Skrevet

Fordi at det er normalt.

Så en kvinne skal ikke være i bedre form enn en mann, sprekere, sterkere ( forhold til vekt og høyde osv ) og strammere enn mannen? Det som menes? :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men man blir jo ikke akkurat noe muskelberg av å sykle å løpe da...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kanskje fordi menn fra naturens sider ser på store rumper? hah

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hva er rart med at menn ønsker jenter som er i bra fysisk form? Det er viktig å ta vare på helsa uavhengig av kjønn.

• Liker 5
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg syns ikke det er nødvendig at kvinner trener hvis de ikke trenger det eller ønsker det selv.

Men hvis du ikke klarer å forflytte deg en meter uten bil så er det ikke bra nok.

Alle trenger å trene. Ellers forfaller kroppen og helsa.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? Fordi jeg digger jenter som har glød i kinnene selv uten et lass av sminke. Som kan kaste seg med på turer ut i det fri uten at alt skal være problematisk. Som det er litt tæl i, og som kan inspirere meg til å være aktiv selv. Ei som har skjønt at det viktigste i livet er å være seg selv og jakte opplevelser, smile og være glad, spre glede og godhet. Ikke å føle på alt mulig og umulig, overanalysere alt, lage problemer der de ikke finnes, og i det hele tatt fokusere på alt mulig jeg synes er fullstendig uvesentlig.

Det er ikke det at jeg ikke liker jenter som ikke trener, for det gjør jeg. Men jeg får aldri noe forhold med dem til å virke, da de på et eller annet tidspunkt begynner å irritere seg over at jeg ikke heller er hjemme med dem enn å være på tur for å sørge for å være frisk og rask i hodet og beina. Hun siste endte også med å føle at jeg valgte aktivitetene foran henne, selv om jeg igjen og igjen foreslo nye ting vi kunne prøve sammen.

Dessuten er vel nettopp aktivitene en av de tingene i livet mitt som gjør meg glad, så jeg kan ikke droppe dem. Det ville jo ikke gagnet noen...

• Liker 9
Gjest Meridius
Skrevet

Jeg liker at dama er i form, er aktiv, har god helse og holder seg ung. Fysisk overlegen vil jeg alltid være :)

• Liker 1
Skrevet

Er det virkelig slik at dere menn foretrekker spreke jenter? Da mener jeg ikke slike fitnessjenter, men sånne som trener mye. Sykler og springer osv. I så fall hvorfor foretrekker dere dem? Jeg skjønner ikke helt poenget. Skal ikke mannen være fysisk overlegen liksom?

Selv ser jeg ganske bra ut og er ganske tynn (nei, jeg er ikke selvgod), til tross for at jeg nesten aldri trener. Jeg har derimot et par venninner som har ganske mye mer "kjøtt" på kroppen enn meg, men som likevel er populære blandt gutta. Disse har dog bedre kondisjon enn meg og trener mye mer enn meg. Hører ofte at menn vil ha "sportye" jenter, men skjønner ikke hvorfor. Er det virkelig ikke nok at vi er tynne og ser bra ut? Er det ikke det som teller da? :filer:

For min del viser det at jeg og denne eventuelle jenta deler mye av de samme verdiene, og har samme interesser. I tillegg til at vi kan gjøre allting i verden, uten at jeg trenger å ta hensyn til en person med dårligere helse enn meg (altså at jeg slipper å vente når vi går i fjellet osv.)

Jeg baserer såpass mye av livet mitt på treningen min og det overskuddet den gir meg, at det å ha en jente som ikke trener ikke ville passet med min livsstil rett og slett. Pluss at trente jenter ser friskere og bedre ut enn andre jenter

• Liker 4
Skrevet

Fordi da er sjansen for at man ender opp med en "lat en" mindre? Har lyst på ei eg kan ta med meg på fjelltur, volleyball osv og ikke hun ei som som klager om hun må gå 10 meter ekstra fra parkeringsplassen om du skjønner...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at dama er i form, er aktiv, har god helse og holder seg ung. Fysisk overlegen vil jeg alltid være :)

Wanna bet?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...