Gå til innhold

Runking?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et år siden mistet jeg jomfrudommen min. Jeg er 20 år, og jeg har ikke holdt på med noen siden. Ikke før nå. Med han jeg mistet jomfrudommen min til hadde vi samleie rundt 4-5 ganger bare, så rakk ikke å bli så veldig erfaren. Nå holder jeg på med en ny, og jeg får litt angst i og med at jeg ikke er noe erfaren. Spesielt, siden vi har rotet litt og men jeg har ikke vært i buksen på han. Det skjedde aldri med eksen, og jeg er derfor litt redd, fordi jeg kan ikke det. Jeg vet ikke hva man skal gjøre, og jeg er trossalt 20 år. Får sikkert panikk for ingenting, men kan dere komme med noen tips? Jeg kan ikke unngå det for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det til ham! Mest sannsynlig vil han ikke reagere negativt, og om han gjør det så ville jeg nok revurdere om han er noe å samle på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare få ham til å lære deg hvordan det skal gjøres og hva han liker?

Jeg tror bestemt ikke at gutter synes det er så negativt å bli sammen med en jente som har lite erfaring på området. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest test123

Jeg vet ikke hva man skal gjøre, og jeg er trossalt 20 år.

Det er omvendt, du er bare 20 år gammel. Så bare ro ned.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting å bekymre seg for! Beste måẗen å gjøre noe med det på, er å snakke om det.

Spesielt er det godt tips til dem som skal ha samleie første gangen at man planlegger det i god tid i forveien, og snakker åpent sammen om det. Hvor og når det skal gjennomføres, sånn at man unngår å bli forstyrret, og at man unngår å komme for tett på mensen, osv. Og gjerne HVORDAN man vil gjennomføre det også, slik at man er enige om hvilke stillinger man vil bruke, etc. etc. etc. (Nevnte jeg å bli enige om type prevensjon, og hvem som skal skaffe det?) Da er sjansene enormt mye større for at det blir vellykket! :D

Må innrømme at jeg ikke helt skjønte sammenhengen mellom overskriften og teksten din. Mente du at du vil runke ham, men ikke vet åssen? Enkelt og greit: Snakk med ham om det, og be han vise deg åssen det skal gjøres!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

En gang må jo være den første og der ifra kan det bare gå oppover? Det har ihvertfall jeg erfart!

Første gangen jeg hadde sex, runket og sugde kjæresten min var jeg helt ny på alt. Han var tålmodig og ventet med ting til jeg følte meg klar. Han guidet meg igjennom det jeg skulle gjøre og kommenterte under veis "Ikke hold så hardt, fortere - saktere" Når jeg sugde han første gangen fikk jeg fort kommentarer om hvor flink jeg var og etterhvert "Gjør sånn og sånn, nå er du borte i med tennene, vil du gjøre det og det?"

Vær ærlig med han og bare fortell at du er litt usikker på det, så kan han hjelpe deg på rett vei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner ut om han virkelig liker deg i en sånn situasjon. Men du MÅ fortelle han at du ikke har noe særlig erfaring, og er litt redd for å gjøre feil.

Men for å lære, så må man gjøre feil! :Hehe:

God sex lærer man ikke ved å lese bok/forum, det lærer man ved prøv og feil og KOMMUNIKASJON! ;)

Om han evt skulle vise lite eller ingen hensyn til deg når dere skal ha sex første gangen, så kan du kaste han rett ut.

Har du en del erfaring, vil du antageligvis ikke være like oppmerksom på hans selvopptatthet av utførelse. Han bør vise ømhet og trygghet så det virkelig merkes i en sånn situasjon. :Nikke:

Så i mine øyne er du på en måte heldig. ;)

Endret av utforskende
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...