FantasDick Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Stikker til Hellas (kykladene et sted) om noen dager, og ser at jeg har jo nesten ingen sommerklær! Long story short, mesteparten av klærne mine ligger i et flyttelass og jeg får ikke hentet noe før vi drar, så jeg må ut på shopping. Værmeldinga viser 20-25 grader, ingen regn/vind alle dagene vi er der nede. Hva ville du pakket?
Gjest Kaxxy Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Minst mulig, blir vel handling der? På denne tråden feks er det tips om hva man kan ta med til syden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=659425
FantasDick Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2012 Ja, skal nok shoppe der også, men trenger jo noe å ha på meg om jeg ikke finner vanlig tøy som frister der nede. Fin tråd med gode tips, men jeg tenkte litt mer spesifikt på klær og "utseende". Gjerne hvor mye av hver sort/plagg. Trenger vel noen shortser og singletter, flate sko, undertøy, varmere klær (genser/jeans?). Sminke, sminkefjerner, deo, lotion, hårprodukter?
Gjest Kaxxy Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 for min del blir det ca slik for 14 dager i Kypros: 2 bikinier 1 strandskjørt 1 strandshorts ett par "strandflipflopper" 3 hvite bher 3 svarte bher 1 stroppløs klisterbh 20 truser 3 lange fine kjoler 3 sommerslige kortere kjoler 2 mer sexy korte kjoler 1 jeans (for reise at og fram I guess) 2 shorts 5 korte bandaeu-topper 3 midje-skjørt som passer purrfect til overnevnte 5 forskjellige singleter 2 bluser ett par brune flate sko i gladiatorstil ett par svarte flate sko i gladiatorstil ett par flate loafers ett par svarte skoletter Tror det var det! For mye, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå