Topplue Skrevet 29. mai 2012 #1 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg leste et innlegg på Mat og drikke som hadde mange fine ord som potetproblematikk og potetflink. Jeg ble faktisk i bedre humør av disse ordene og synes at det mangler en tråd som motsvar til "Ord du ikke liker?". Andre ord jeg liker godt er sommerfugl og svingtrapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purelove Skrevet 29. mai 2012 #2 Del Skrevet 29. mai 2012 Marihøne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyB. Skrevet 29. mai 2012 #3 Del Skrevet 29. mai 2012 Nyfiken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 29. mai 2012 #4 Del Skrevet 29. mai 2012 Forfordelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. mai 2012 #5 Del Skrevet 29. mai 2012 Glasur.. og bok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iselin91 Skrevet 30. mai 2012 #6 Del Skrevet 30. mai 2012 Ultra Fiolett Krepp Hemenevrin Persienner Skinne Lilla Skravlebøtte Bøttebaletten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. juni 2012 #7 Del Skrevet 5. juni 2012 Nyfiken! Koseord! Mye bedre enn fiken. Skjegg er et fint ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #8 Del Skrevet 5. juni 2012 tøffel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilac Skrevet 5. juni 2012 #9 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Bok Lesestoff Krem Dyne Fløte Bebi Leppomade Lipglosskonsentrat ÅÅ, ELSKER ordet "tøffel"! Endret 5. juni 2012 av Lilac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 5. juni 2012 #10 Del Skrevet 5. juni 2012 Sporenstreks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 5. juni 2012 #11 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg liker balje, mest fordi det høres så mykt ut. Sofa er også et fint ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 5. juni 2012 #12 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Jeg liker odet sau (så mye at jeg sjelden bruker ordet lam, synes sau er så behagelig å si )! Også liker jeg ordet sosial! Edit: Og fnatt er et fantastisk ord! Endret 5. juni 2012 av cornflake_girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. juni 2012 #13 Del Skrevet 5. juni 2012 Hattifnatt! Fantastisk ord! Ps; jeg ønsker meg en hattifnattsmiley. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 5. juni 2012 #14 Del Skrevet 5. juni 2012 Hattifnatt! Fantastisk ord! Ps; jeg ønsker meg en hattifnattsmiley. Ja! Å, at jeg ikke kom på det! Hattifnatt er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. juni 2012 #15 Del Skrevet 5. juni 2012 Ja! Å, at jeg ikke kom på det! Hattifnatt er fantastisk! Jeg har en hattifnattsofa i sikringskapet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 5. juni 2012 #16 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Lemleste Blod Arr Sår Tragedie Død Smerte Lidenskap Kjærlighet Elske Venner *et visst navn* Tåre Endret 5. juni 2012 av Blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 5. juni 2012 #17 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har en hattifnattsofa i sikringskapet. Fantastisk! Jeg drikker kaffe av min hattifnattkopp (fint ord det og, forøvrig) hver morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #18 Del Skrevet 5. juni 2012 Ostepop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 5. juni 2012 #19 Del Skrevet 5. juni 2012 - Apropos (minner meg alltid om aprikos) - Promenad (vakkert svenskt ord for gå) - Bløtkake - Hengekøye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #20 Del Skrevet 6. juni 2012 - Apropos (minner meg alltid om aprikos) - Promenad (vakkert svenskt ord for gå) - Bløtkake - Hengekøye Korrigering: Promenad betyr (spaser)tur, promenera betyr å gå, spasere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå