Gå til innhold

Hvem betaler bryllupet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror nok ikke det er noen selvfølge for noen av oss som er så heldige at foreldre betaler en del av bryllupet. Ja, vi er selvstendige og tjener egne penger, men vi hadde aldri hatt råd til et slikt bryllup vi ønsker uten hjelp.

Vi er selv innstilt på å bidra når våre egne barn skal gifte seg.

Ville bare legge til dette, da det virker som om flere av dere "bannlyser" ( :wink: ) oss som har så snille foreldre som betaler en del av festen :D

Er utrolig takknemlig ovenfor våre foreldre. Men for våre foreldre, var dette helt naturlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betaler selv og hadde svigers tilbudt seg å betale

hadde jeg nok takket nei.Jeg har nok følt meg litt

beklemt hvis de skulle ha betalt,uansett hvor mye

de ville det selv.

Skrevet

Både jeg og kjæresten tjener godt, og synest derfor det var unaturlig for oss å få penger fra foreldrene våre til vårt bryllup.

Vi har valgt å ha akkurat det bryllupet vi ønsker oss, uten å måtte tenke kroner og øre og har lagt kr. 350.000 til side for bryllupet vårt - dette er selvsagt inkludert alt. Nå er vi i en heldig situasjon som kan bruke såpass mye penger på dette og det er vi klar over, men jeg må ærlig talt innrømme at jeg føler med priveligert som kan velge fritt hvordan vi vil ha det uten å bekymre meg for kostnadene.

Hadde foreldrene våre bidratt økonomisk hadde jeg følt det litt rart og opptre på samme måte ang. bryllupet.

Har vært litt borte fra forumet i det siste, vi har flyttet i nytt hus og har stresset med dette dag og natt - er nå i hus;endelig!! :wink:

Klem

Ninach

Skrevet

Vi forventer ingenting fra foreldrene våre, men skulle det etterhvert komme litt fra dem er vi bare glade for det. :D I utgangspunktet skal vi betale alt selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...