Gå til innhold

30 år, og orgasme problemer...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan få orgasme sammen med en partner?

Jeg kan få opptil 10 stk om jeg onanerer selv, men får det virkelig ikke til sammen med partner... eller, jeg har fått til sammen 2 orgasmer med en mann, men da var jeg rundt 18år ca..

Nå er jeg singel også, men jeg vil lære kunsten med orgasmer liikevel. Men hva da, skal jeg spørre noen om de vil hjelpe meg å få orgasmer? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nå ikke helt sikker, kan være at de du har holdt på med ikke har klart å treffe g punktene dine? Eksen min hadde null problemer 3-5 orgasmer pr gang ved bare penetrering.

AnonymBruker
Skrevet

Er nå ikke helt sikker, kan være at de du har holdt på med ikke har klart å treffe g punktene dine? Eksen min hadde null problemer 3-5 orgasmer pr gang ved bare penetrering.

Eksen din er nok ikke som kvinner flest, det er ei heller TS som klarer få 10 orgasmer på rad.

Bare sånn for å forberede deg at neste kjæreste kanskje ikke blir helt lik som det ;)

Den eneste måten å gjøre det på er å prøve deg frem på ulike måter - og de aller, aller fleste kvinner må ha stimulering av klitoris - ca 80 prosent eller noe slikt må ha det i mellom 10-20 minutt for å få èn enkelt orgasme.

Hva gjør du selv i et samleie med en annen person for at noe skal skje? Hvor føler du det blir en barriere?

• Liker 1
Skrevet

Eksen din er nok ikke som kvinner flest, det er ei heller TS som klarer få 10 orgasmer på rad.

Bare sånn for å forberede deg at neste kjæreste kanskje ikke blir helt lik som det ;)

Den eneste måten å gjøre det på er å prøve deg frem på ulike måter - og de aller, aller fleste kvinner må ha stimulering av klitoris - ca 80 prosent eller noe slikt må ha det i mellom 10-20 minutt for å få èn enkelt orgasme.

Hva gjør du selv i et samleie med en annen person for at noe skal skje? Hvor føler du det blir en barriere?

Hva mener du med at eksen min ikke er som kvinner flest?

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med at eksen min ikke er som kvinner flest?

Det hun mener er vel at kvinner flest ikke får 3-4 orgasmer av bare penetrering. 75% av kvinner får ikke orgasme av penetrering i det hele tatt, og enda færre får flere orgasmer på rad. Sånn at du ikke blir "skuffa" om nestemann trenger stimulering av klitoris eller ikke er multiorgasmisk :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for spekulative påstander.

Eventuelle spørsmål til modereringen tas i PM eller egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus (mod)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan også få 10 orgasmer på rad under onani. Trodde dette var normalt for damer jeg.

Så at hun også kan få det. Bekrefter bare at hun er fullstendig normal. Jeg anser i hvertfall meg selv som normal.

De aller fleste som er utstyrt med klitoris - er multiorgasmiske.Det er typisk for damer å være dette. Og jo mer DAME hun ER ...jo mer utpreget multiorgasmis er hun - tror jeg : ) For dette er et typisk feminint fenomen.Som er skjelden blant menn og gutter..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...