Gå til innhold

Flasker under 100ml til flyturer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal plutselig til Hellas, og jeg er litt stressa her. Jeg må ha med meg sminkefjerner, rens o.l og trenger vel da sånne små flasker under 100 ml til å fylle over på. Hvor kan man få kjøpt det? Fysisk butikk siden vi reiser om noen dager.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal plutselig til Hellas, og jeg er litt stressa her. Jeg må ha med meg sminkefjerner, rens o.l og trenger vel da sånne små flasker under 100 ml til å fylle over på. Hvor kan man få kjøpt det? Fysisk butikk siden vi reiser om noen dager.

:)

Må du fjerne sminka på flyet?

Skrevet

Må du fjerne sminka på flyet?

Hm. 100ml-regelen gjelder bare for håndbagasje? :ler: Jeg har kun reist med håndbagasje de siste 10 årene, så jeg tenkte ikke på at det kan være andre regler for innsjekket bagasje. *google*

Gjest Daenerys
Skrevet

Hm. 100ml-regelen gjelder bare for håndbagasje? :ler: Jeg har kun reist med håndbagasje de siste 10 årene, så jeg tenkte ikke på at det kan være andre regler for innsjekket bagasje. *google*

Ja, 100ml er bare håndbagasje :)

Gjest mari kontrari
Skrevet

Det er kun i håndbagasjen du trenger tenke på at det må være under 100 ml.

Her finner du alt om bagasje på flyturen: Avinor - bagasje

Om du vil ha med noe i håndbagasjen finner du slike flasker blant annet på de fleste apotek, kicks som nevnt over og i butikker som selger reiseeffekter.

God tur!

• Liker 1
Skrevet

8) Kan jeg ta med kake?

Tørre kaker er uproblematisk. Kaker som inneholder krem er ikke tillatt.

Mye rare regler

Skrevet

Ok, tusen takk, søte dere! Da pakker jeg ned sminkefjerner o.l i bagasjen for innsjekking. :)

8) Kan jeg ta med kake?

Tørre kaker er uproblematisk. Kaker som inneholder krem er ikke tillatt.

Mye rare regler

Haha, jeg reagerte på den der, jeg også. Krem - no go.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...