Gå til innhold

FERDIG med bulimien for godt!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lager dette innlegget for meg selv, og for dere som har lyst å lese, men hovedsaklig for å fortelle at jeg er FERDIG, Helt forbanna ferdig med bulimien!

Det er over et år siden jeg spydde sist, bortsett fra en liten lapse i forrige uke, det var første gangen på over et år! Og selv om jeg kanskje feiler en gang i året er det MYE bedre enn 3 ganger i uka!

Litt snop, istedenfor alt eller intet. 3 hovedmåltider (orntlig mat!) og 2 mellommåltider og en kostdagbok var veien ut av helvette for min del.

Ja, tankene vil nok ikke forsvinne fullstendig med det første, men når jeg ser tilbake til hvordan det var for et år siden kan jeg ikke annet enn å gi meg selv en STOR klapp på skuldra og si til meg selv at jeg er ferdig for godt. YES!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! :)

Du har all grunn til å være stolt over deg selv!

Skrevet

Gratulerer! Jeg vet selv hvor vanskelig det er, så du har all grunn til å være stolt over deg selv. :klemmer:

Gjest Hannee
Skrevet

Så flott! :klemmer: Flink du er altså! Er så godt å lese om slikt! At man kan komme seg ut av vonde ting, og at man jammen meg fortjener å skryte av det og. Du er en inspirasjon, og det synes jeg du bør fortsette meg. Vær kjempestolt og fortsett med det! :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Kjempebra jobba!

Gjest kittycat
Skrevet

Flott å høre :D Herlige at folk kommer dit de føler at ting går fremover! Motivasjon for andre og ikke minst seg selv. Ting tar tid og høres virkelig ut som du er på rett vei. Håper ting blir mye bedre <3

Skrevet

Kjempebra:-D Godt jobba!:-D

Skrevet

tusen takk for de finene ordene deres, de tar jeg helt til meg :)!

TS

Skrevet

Så bra! :5:

Skrevet

Wow, utrolig bra! Fra venner vet jeg hvor vanskelig det er, så gratulerer masse til deg!!

Skrevet

Fantastisk å høre, bra jobba!! :klemmer::rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...