AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Dama mi er preorgasmisk. Hun har aldri hatt orgasme, og faktisk aldri onanert. Hun finner det unaturlig og mener sex er mellom to personer, ikke med seg selv. Jeg ble ganske overasket da jeg fikk vite det. Hun synes sex med meg er deilig, men har aldri kommet fram med meg heller. Når jeg slikker henne syns hun det er godt. Hun skyver hele underlivet mot tunga mi, og jeg kan tydelig se hun liker det. Jeg klarer å slikke henne så hun blir tungpustet og stønner litt, men så kommer jeg til et punkt hvor det blir litt for mye for henne. Hun blir veldig følsom og skyver meg som regel vekk fra henne. Er det noen kvinner (som vet hvordan det er å ha orgasme) som kjenner igjen det jeg skriver? Hvor nære orgasme er hun? Hva skal jeg gjøre får å få henne helt fram? Jeg har bare lyst å gi tilbake det hun gir meg.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Det er vanlig at det blir veldig følsomt rett før man kommer. Dette kan kjennes ubehagelig hvis du da fortsetter liker hardt som før. Når hun blir så følsom, så beveg deg litt bort fra klitoris, slikk på siden og rundt med svært lett trykk, gjerne så du så vidt er nær henne. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Takk for raskt svar. Du sier slikk på siden og rundt, med svært lett trykk. Er dette ment som en pause? At jeg går tilbake til klitoris etterpå? Jeg trodde at for å få henne til å komme måtte man stimulere klitoris. Kan det være at hun ikke tillater seg å slappe av og miste kontrollen? Litt mange spørsmål, men takk for svaret. TS
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Nja, ikke en pause, men rett før man kommer er som sagt klitoris svært følsom, slik at det blir ubehagelig med likt trykk som før. Hvis du slikker svært lett, og gjerne på siden av klitoris (altså slik at du fremdeles slikker siden av klitoris, men ikke midt oppå), vil det være mer behagelig. Det du også kan gjøre, er å legge leppene rundt klitoris og suge forsiktig. Det er kjempedeilig for kvinner også å bli sugd litt, klitoris og penis er laget av akkurat det samme, vettu 1
micromaya Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Gjør som AB sier, og forbli der . Altfor mange gutter/menn tror at det kun er klitoris som gjelder, men det kan faktisk bli ubehagelig med altfor mye fokus akkurat der. Ofte kan det være enda deiligere med stimuli på sidene eller rundt. (Jeg får lett orgasme, men om klitoris blir overstimulert kan det i seg selv føre til at jeg mister litt av tenningen; det blir rett og slett ubehagelig) Lykke til! Edit: litt sent ute, men signerer innlegget over også Endret 29. mai 2012 av micromaya
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå