Gå til innhold

Er jeg en dyremishandler

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

mener folk virkelig at en time tur for dagen ikke er nok for en hund? altså, de fleste trener jo hestene sine bare en time for dagen så da må det vel holde for en hund også, hvis ikke det er en skikkelig aktiv rase? eg har ihvertfall aldri hørt at folk pleier å gå flere timer med hundene sine hver dag, i helgene kansje, men i hverdagen er det bare noen korte lufteturer og en lang tur

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg var hund hos deg!

• Liker 3
Skrevet

Tror det handler mest om at folk har manglende kunnskap når det kommer til ME, og han er fullstendig urimelig i sine antakelser om ditt hundehold.

• Liker 2
Skrevet

Klapper i hendene mine for deg, tror hundene dine har det super godt jeg :jepp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for deres refleksjoner. Men jeg glemte å si en ting da, Cockeren sover i bur på natta, dvs fra 0100-0530. Buret er 120X109.

Jeg kan ikke ha henne løs på natta fordi hun gjør fra seg inne, vi vet ikke hvorfor, hun har vært undersøkt for alle mulige undersøkelser, men det kan komme av at hun har vært boende i bil i 2,5 år før vi fikk henne. Men hun går inn i buret ved midnatt, og snur rompa til.

Så jeg ser ikke på det så ille.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har du ikke fått nok bekreftelse her, så da flyr du til canis.no? men som jeg har sagt tidligere i tråden, nei du er ingen dyremisshandler. og det tror jeg du vet ufattelig godt selv ;) ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har du ikke fått nok bekreftelse her, så da flyr du til canis.no? men som jeg har sagt tidligere i tråden, nei du er ingen dyremisshandler. og det tror jeg du vet ufattelig godt selv ;) ;)

Grunnen til at jeg fløy til Canis, var ikke for å få flere bekreftelser, men for å få fleres synspunkter. Men kjære vene, sorry da.

• Liker 1
Skrevet

Nei - det er du ikke. Be han ryke å reise

Skrevet (endret)

Leste posten din på Canis.no ,men sier det likegodt her.

Ikke ha dårlig samvittighet over for dine hunder. Og be den tosken som anklaget deg,om å ta seg en himla svær bolle!

Endret av Kårky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...