Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og samboeren min skal til Kreta første uken i September. Vi har ikke barn og ønsker å reise til et sted med ikke for mange barnefamilier eller pensjonister. Vi er heller ikke party-typen (er 29 og 34 år), men ønsker et sted med både by og fin strand. Mange krav altså hehe:)

Ingen av oss har vært på Kreta før så alle tips mottas med stor takknemlighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva slags temperatur/vær kan man vente seg i begynnelsen av september?

Skrevet

Det er bare å gå inn på hjemmesidene til de store reisebyråene og se. Jeg synes Rethymnon og Chania er fine byer, hvis man ikke vil ha "liten fiskerlandsby"-feelingen. Finnes vel noen egne hotell for de uten barn også tror jeg-

Ellers ligger vel temperaturene på ca 25grader da? Det kan ligge ganske jevnt opp mot 30 i juli/august i alle fall. Og tror det er 0 regndager i snitt i juli og august også. :) så september er nok fin måned der.

Ellers tips: Lei en bil og bare kjør rundt i fjellene! Det er kjempefint.

Skrevet

Takk for svar:)

Vi vurderer Rethymnon.

Skrevet

Kan absolutt anbefale Rethymnon.

Skrevet

Det er bare å gå inn på hjemmesidene til de store reisebyråene og se. Jeg synes Rethymnon og Chania er fine byer, hvis man ikke vil ha "liten fiskerlandsby"-feelingen. Finnes vel noen egne hotell for de uten barn også tror jeg-

Ellers ligger vel temperaturene på ca 25grader da? Det kan ligge ganske jevnt opp mot 30 i juli/august i alle fall. Og tror det er 0 regndager i snitt i juli og august også. :) så september er nok fin måned der.

Ellers tips: Lei en bil og bare kjør rundt i fjellene! Det er kjempefint.

Helt enig med Åselin.Just go for it!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...